bestulen...

Hejsan.

Söndag.

Ja idag är det söndag, o nu ska jag berätta om min helg.

Fredag var en till bra dag på jobbet. Pratade mer med söta killen, kallar han för S(tror inte att den bokstaven används för någon annan), det visade sig att han fyllde år. Så jag sa grattis. Timmarna gick och klockan slog ett o då gick jag hem direkt. Nöjd. Trött. Åt laxpasta till mat på kvällen. Jag gillar att mina föräldrar har tagit åt sig av det jag sa om att vi bborde alla bli nyttigare. Tumme upp. Det var gott. Sen kollade vi på film hela familjen o sen var det sängdags, o jag sov som en stock.

Lördag. Tar det lungt o så hela dagen, låg ute o solade. O då ringer min telefon, det är B. "Hej häng med mig till stranden nu, jag kommer till dig om 10 min.." Det var typ det(jag kunde ju såklart sagt nej, haha, men jag ville ju till stranden), så jag fick snabba mig som attan. Men det var mysigt att komma till stranden. Fick nog lite färg iallafall. Sen var det hem o byta om, hann se början på remember the titans (OMG VILKEN BRA FILM!! DET ÄR MIN FAVORITFILM!) o sen var det iväg till falsterbo. Tänkte testa utgång där. Strandbaden. När vi kom dit var det inte alls mycket folk. Sen kom det fler. Jag fick alldeles för mycket att dricka.. waay to much. Jag dansade mycket. Fick faktiskt en känsla av att jag skulle hålla hårdare i väskan när jag dansade, men den känslan ignorerade jag o dansade vidare. I slutet av kvällen så märker jag att min plånbok är borta.... PANIK! Klockan är 3 så klubben håller precis på att stänga. Vi går fram till en av vakterna som har hittat en plånbok på marken, o alla kort var utspridda över golvet... o såklart var det INGA pengar kvar i den, eller några av mina presentkort.... Men det viktigaste var ju att plånboken, mitt id-kort o mitt csnkort var kvar.. Mitt bankkort lade jag av här hemma precis innan jag gick hemifrån, o det var ju fantastiskt bra att jag gjorde det. Men gud vad rädd jag blev. Jag har förfan blivigt bestulen. Det har aldrig hänt innan. Den jäveln som tog plånboken hade roat sig med att böja alla korten på mitten också.. Som tur var hade jag inte så mycket kontanter i, jag hade 157 kr.. så det kunde ju varit värre om man säger så.
Men vem fan är så jävla dum i huvudet o tar från andra så.. SÅ JÄVLA JÄVLIGT. Jag blir så arg att det finns sånna människor.
Men det finns inget jag kan göra. Nästa gång ska jag hålla hårdare i väskan. Jag får se det som ett bidrag till dem behövande, den som tog den har ju antagligen inte råd till utbildning o har inte lärt sig att det är fel att stjäla eller så har personen något grovt fel i huvudet o behövde pengar o presentkort för att betala får sin medicin... Så jag gjorde helt enkelt en oavsiktligt god gärning. Hoppas att personen som gjorde det lär sig en ordentllig läxa någongång. Fan vilket avskum alltså. Mm visst det är bara 157 kr, men DET ÄR FEL. IDIOTER. Äckligt.

Sen kom inte bussen som skulle ta oss till stället där bilen var parkerad... vilket var en braaaaaaaaaaaaa bit bort. Så B o en annan tjej fick ta taxi till dit bilen var o sen fick dem köra o hämta oss som var kvar. Vi satt på busshållplatsen o väntade o hade deeptalk. haha älskar deeptalk. Kom hem vid 5 o då däckade jag.

Söndag. Vaknade 10, då gick jag upp o åt frulle. Mådde inte jättebra idag. Som jag förtjänade kan man ju säga.. Sen kom en kompis hem från grekland igår, så kom hon över så kollade vi på film. Peter Pan. Haha vi har helt galna i den filmen när vi var små för vi tyckte att jeremy sumpter, som spelar peter pan var så sjukt snygg. Jag tycker fan det fortfarande, men nu ser han lite för liten ut i mina ögon jämfört med vad jag tyckte när jag var 12.(tror jag var 12 iaf). Sen blev klockan 3 o då åt jag lunch. Sen fick rummet sig en efterlängtad städning o jag fick mig en efterlängtad dusch.
Smsade mytcket med en gammal klasskompis, han hade ångest av vilket val han skulle välja nu inför högskolan, o jag gav han ett riktigt bra peptalk! haha. Faktiskt. O jag tror det funkade!
Till kvällsmat bakade jag scones, MUMS. O sen tog jag en promenad med B o sen kom jag hem o satte mig här.

Snart ska jag sätta mig vid TVn o kolla BMS o sen SOVA!

Btw så har jag snokat på fb.. som vanligt hehe. Jag är snokarn. O jag trooor att S har flickvän. Haha. hon ser ut som en modell, o sen kollade jag mig i spegeln... (osminkad o bakis) eeeeh ja. .. . . haha jag har jui ngen chans, inte för jag skulle försöka eller ens typ tänka på att försöka, men det var bara det att han är så jävla attraktiv. Det är 3 killar jaghar träffat under 5 år som jag ansett vara sjuukt attraktiva, o han är en av dem. Dem andra är H och K. (Jag o mina förkortningar,, haha.) Jag håller fortfarande mig uppdaterad på H, kollade igenom bilder på han idag bara för att han är så snygg. haha.

Jag är hopplös. Jag kommer fan aldrig ha någon chans på en kille somjag tycker är attrakiv. Jag gillar ju nästan alla jag träffar som vänner, men känner inte den där DAMN, his hot.. och snäll, o söt, o rolig osv.
Jag hoppas att någon gång inom en inte alltför avlägsen framtid så hittar jag en attraktiv, snäll, rolig kille som är singel som gillar mig. Någon gång kan väl dte hända mig? Det händer ju alla andra... Vad är det för fel på mig? Varför kan inte jag hitta någpn att bli kär i?! Jag förstår verkligen inte mina kompisars kärleksproblem, imed att jag aldrig haft så starka känslor för någon.. Jag vill ha det, jagvill veta hur det känns. För första gången i mitt liv så letar jag inte efter någon heller, inte medvetet iallafall.. så då borde han väl dyka upp? Jag är nog den enda 18 åriga som jag känner som aldrig har varit kär..

Well well.. Någon gång så kanske, kasnke.

Men jag är nöjd med livet endå, iaf nu. Jobbet är roligt o jag tj'nar massa pengar, kollegorna är snälla, jag har sjukt bra vänner, en finfin familj, det är sommar, jag är frisk. Ja helt okej ändå.

Imorron ska jag packa inför åhus o jobba. Juppjupp.

Nattinatti.

Dagens låt: Somebody to love - Queen
2011-07-17 @ 21:32:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0