swoff

Hejhej

Snart fredag, snart helg, GÖTT!

Finns inte så mycket att säga om tisdagen o onsdagen. Det var 2 helt vanliga bra dagar på jobb. I tisdags hade jag följe med S til jobbet. Guuu så SÖÖÖT han är!
Igår frågade personelchefen mig om vad jag skulle göra efter sommaren, ´jag sa att jag inte hade någpt planerat, skulle inte plugga o så. Skulle ju varit ett bra tillfälle att säga att jag faktiskt var intresserad av att jobba vidare där.. men så långt o snabbt tänker ju inte jag... Dels för det var i fika rummet o det var massa andra folk där också.. så det var kanske inte rätt tillfälle.. äeh, jag vet inte. Men jag tror att min chef kommer tillbaka från semestern på måndag, så då (inte första dagen tillbaka kanske..) men då ska jag säga att jag verkligen trivs o att jag vill väldigt gärna jobba vidare här ett år! För det vill jag!

Idag var en rätt låång dag. Snackade mycket med 2 av mina kollegor, fick mycket konstiga frågor om vad tjejer gillar haha. Gillar tjejer mysiga killar? Föredrar du en ute kväll med bio o mat eller en mysig hemmakväll? osv. Det tog aldrig slut kändes det som.. Jag är inte jättebekväm i sådanna situationer.

När jag kom hem höll jag på att somna men jag höll mig vaken, annars kommer jag inte kunna somna ikväll. Var ute i regnet med hunden o sen åt jag goooooood wook. Nu sitter jag här, snart ska jag packa lite o ska nog snart se på remember the titans!!! En av världens bästa filmer! Den, Twilight och lejonkungen toppar min lista.
Sen ska jag SOVA!!!!!!

Imorron direkt efter jobbet jobbar 6-14, ska jag o min syster till mormor o morfar i deras sommarstuga Så vi hoppas på att der blir lite sol iallafall! Har inte kännts som sommar på ett tag, så jag hoppas att dte kommer bli lite sommarfeeling i helgen. Myspys.

Nu ska jag gå. Hejhejehjehjedå

Dagens låt: Paper planes - M.I.A
2011-07-28 @ 18:22:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0