dagar

Hejsan hoppsan.

Jag har blivit rätt så dålig på dagliga inlägg, ni får ursäkta. Jag klarade aldrig av att ha en dagbok för jag glömde nästan alltid bort eller så pallade jag aldrig plocka upp pennan o skriva eller så tappade jag bort nycklen... haha. Men så fick jag den brillianta iden att skriva dagboken på internet, när jag ändå satt vid datorn liskom. Jag tycker nämnligen det är kul att skriva dag för dag o sen kan man kolla tillbaka på hur man skrev o komma ihåg hur man kände en speciell dag för flera dagar, eller tillomes månader eller ååååååår sedan.

Men jag klarar inte av att skriva här heller varje dag, tur att det inte hände så sjukt intressanta saker i mitt liv varje dag då, men varje dag är värd att nämnas.

Iallafall, jag var hos mormor i måndags, kom dit på kvällen så det var bara att kolla på lotta på lisseberg, som var sådär o sen sova. Jag var rätt så trött, fast det gick segt att somna.
Tisdagen, var jag rätt trött, igen. Men det var fint väder, nice, så jag gick ner med mina kusiner, min morbror o min syster till stranden o där tog jag årets första dopp i svensk hav. Det var rätt kallt, men uppfriskande. Dock föredrar jag medelhavet. Sen blev det en hel del sol, o massa mat, som det brukar bli hos mormor...
Dagen avslutades med att kolla på allsång på skansen, TACK FÖR ATT DU ÄR DU MÅNS!!!!!!!!!! Tycker att Måns gör ett jättebra jobb, han är rolig o söt o jättesnygg o charmig. Programmet var så glatt liksom, o det var bra artister o det bara rullade på liksom. Har aldrig kollat på allsång de andra åren så mycket, tyckt det var rätt långtråkigt, men nu längtar jag tills nästa program!
Sen gick vi en lång kvällsrunda o gick längs stranden i solnedgången, MYSIGT o sommrigt! Sen sov jag GOTT!!

Onsdag. Vaknade, åt frukke osv. Spelade minigolf med mina kusiner o syster (JAG VANN). Dagen gick o det händ einget speciellt, sen blev det dags för mig att ta tåget. Tog tåget själv för första gången i mitt liv, det gick bra. Sen träffade jag min kopmis från green day o vi pratade o fikade o pratade. Sen blev kolckan mycket, o då märkte jag att min buss inte skulle gå förrens om någon timme, få far min fick hämta mig o sen kom jag hem, gick med hunden , o somade.

Torsdag, today dvs. Vaknade, år frukost, lade mig i sängen o lyssnad epå musik. Hade en så knaasig dröm. Älskar drömmar. Drömde att jag skulle ha studentfest, såhär en månad efter studenten, o mina föräldrar hade hyrt ett burger king, där gick in typ 600 människor, o det blev en kanonfest!! Det var massa små detaljer i drömmen, som faktiskt händer på fester som fick det att vara så verkligt, o att människorna på festen var verkligen såna jag kände eller bekanta ansikten. O sen närmade sig slutet av festen, så siter jag vid ett bord med mia kompisar, så kommer H fram till mig o ska säga hejdå. Jag får en kram, det är en mysig kram. O jag säger " Alltså du vet att du är en fantastisk person" o han bara "aww, ska vi kramas o pussar nu?" något linkande o jag säger " Jag tänkte att mest ifall vi aldrig skulle ses igen, men okej" o sen började vi pussas o så, o det var MMMMMMMMMMMMMMM.
Sen vaknade jag. Bummer.
har inet tänkt på H på ett tag, vilket är bra, men så snackade jag lite om honom med miin kompis på fikan, så det var nog så han kom in i mina tankebanor o in i min dröm.
Så när jag vaknade så kände jag ju jättemycket hur jag ville ha honom igen o alla jag kompisar från skolan på festenhur mycket jag saknade dem... Så det var lite sorgligt också. Kände mig ensam. Kände att jag kommer fan aldrig hitta någon, jag kommer vara singel i hela mitt liv o bo ensam med en pappegoja typ.. Hade aldrig klarat att bo UTAN något djur, det hade varit på tok för tråkigt.
Well well. Det var drömmen iaf.
Hände inte så mycket, sprang en liten rudna för ajg känner mig så fet... o Sen tog jag en dusch o sen åkte jag int till stan för att träffa 5 av mina gamla klasskompisar o se på bio. Pirates i 3D!!!!
Det var kul att få träffa dem igen! Väldigt roligt, åh jag tycker om dem!!!! Fixade nya gratis sms igen så nu kan jag äntligen smsa igen!!!!! Åt en hel fucking kebabtallrik o fick ont i magen dock... Dumma mig. Men jag handlade inget godis o äta på bion iaf! Haha när jag skulle hämnta ut biljetterna blev det lite krångel också, för jag hade visst råkat slå in fel numme rnär jag bokade det... Smart.... Men det gick bra. O filmen var bra tyckte jag. Blev ORDENTLIGT rädd i början, hah. Hoppade säkert upp 20 cm från stolen.

Sen åkte jag hem. Kommer sakna dem lite måste jag medge, jag hoppas att jag träffar dom snart igen.

Nu ska jag sova...... Imorron har jag inte planerat så mycket än, jag vet bara att vi ska grilla om det blir fint väder o att jag antagligen ska ut. Men det jag inte är så pepp på är att spendera pengar. Jag vet inte hur mycket pengar jag har festat upp dem senaste månaderna.. o mer kommer det bli.. O hur mycket kalorier jag dricker. Får nog ta o skärpa mig lite. .. Men å andra sidan är man bara ung en gång.
Det är lite en dragkamp. Samtidigt som jag vill ha pengar o jag vill vara nyttig, så krocka det med att ha kul o va social, det är sjukt svårt att vara både, imed att nästan allt som har med kul att göra kostar pengar. Eller bara att vara social tillexempel, då brukar man ju träffas över en fika eller lunch osv.. pengar. O ta sig till en plats bara för att träffa någon som bor utanför denna lilla byn, då kostar buss...
Orh. Lite irriterande.
Får försöka att kompromissa, men det kan jag tänka på en annan gång. Nu börjar mitt huvud att tömmas på vettugheter o det börjar bli jobbigt att skriva. Det betyder att dte är dags att sova. Ska göra lite situps innan. (hah, like thet will help...).

PUSSS O KRAM GODNATT

Dagens låt: Seize the day - HOFFMEASTRO

2011-07-07 @ 22:58:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0