jobbar på

Hejhej.

Idag gick jag upp 4.50, igen. Och begav mig till jobbet. ÄÄnnu en trevlig dag på jobbet. Jag fick en namnskylt idag och jag fick lära mig hur man skickade tillbaka varor som kommit i såligt skick och göra prisskyltar. Bra va?! Och jag träffar nya trevliga människor varje dag. Jag trivs bra på jobbet. Fast en downer är att man missar så mycket annant som händer medans mina kopmisar har sommarlov, så jobbar jag...... o solen skiner ute o jag packar upp varor där inne.

Blev frågad om jag kunde jobba över idag, men det kunde jag inte, för jag skulle ju till tandläkaren. SÅ jag ska jobba över imorron istället. Så istället fär att jobba 6.00 - 11.00 så ska jag jobba till 15.00. Så det blir en låång dag. Men sen är det helg! Såfort jag kommer hem imorron ska jag ta en powernap så jag pallar kvällen. Ska ut, till ett nytt ställe. Men ja har hört att det är bra. Se jag är pepp! Sen ska jag ut på lördagen också. PEPP.

Jag är rätt nöjd. Ser fram emot att få min första lön sen i slutet av denna månaden(tror den kommer då.) SPÄNNANDE!!

Det gick bra hos tandläkarn btw, ifall någon undrar. Jag hade inga hål och mitt tandkött var friskt. Det är ju skönt att höra. Men usch vad jag hatar bananlack.

Nu ska jag dusha och sen kolla på tv, kanske läsa bok också. Mmmmmmmmm

Jag hatar att cykla btw. Min sadel är så obekväm och jag gilla rinte min cyckel. Dessutom är den jättetrög och ful.... tror det kan vara punka på den. Ska nog köpa en ny. Har bara dåliga cyckelupplevelser under hela min barndom. Inte kul.

Ha de götttttttttt.

Dagens låt: Pride (in the name of love) - U2



BTW så ska American Idiot bli en film!!!!!! FOR SURE! Den förväntas bli klar 2013! Och Billie Joe hinself ska spela rollen som saint Jimmy. SPÄNNANDE!!
2011-06-16 @ 18:45:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0