unzdag

Tjenna.

Idag är det onsdag, svårt att hålla koll på dagarna. Men det är onsdag. Och det är fint väder och JAG ÄR LEDIG IDAG! Wohoo. Så jag har bara chillat hela dagen. Men det behövde jag efter en hård helg och efter att ha jobbat över på jobbet både i måndags o igår..
Första dagen då det har känts som sommarlov! mysmys

Igår var jag även på bio o såg baksmällan 2, Den var rätt galen. Sådär bra... Men jag var så otroligt trött, o den hade nog varit roligare om man hade sett ettan först också. EFter halva filmen var jag så trött att jag var inte vid medvetande typ.. bara satt o glodde. Sen Tog det jättelång tid att åka hem.. Men tillslut kom jag hem o kunde sova gott i min säng.

Imorron ska jag jobba i 9 timmar, 12.00-21.00. Wohoo... Men det är så innan midsommar då handlar alla som galningar. Tror vi säljer för ca 3 miljoner.. så det är många varor som ska upp.
Men jag har noterat 3 snygga killar som också jobbar där. Ögongodis. hihi.

Ska snart äta en macka, sen ska jag nog ut o springa en runda ikväll. Har inte gjort det på länge, o jag vill inviga mina nya springbyxor.

Ciaao

Dagens låt: Drop in the Ocean - Ron Pope
2011-06-22 @ 17:02:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0