ons

Hejsanhoppsan!


Då vare onsdag. Är ganska trött, har sovit ca 5-6 timmar inatt, för jag jobbade kväll igår o började klockan 6 imorse, vilket betyder att jag får gå upp klockan 4.50. Så jag har all rätt till att vara trött.

 

Jag gilar jobbet. Alla jag har fått joba med är trevliga, och man kan tro att det blir långtråkigt att packa upp varor hela dagen, det blir det ibland... men tiden går ändå rätt så fort. Jag jobbar ju bara 5 h varje dag nu första veckan, kan va därför. Hoppas inte att jag tröttnar allt för snabbt på det bara.

 

Imorse råkade jag tabba mig lite. Jag skulle skära upp ett flak med pet flaskor, 7-up läsk, så råkade jag skära så det gick hål i en flaska så det sprutade... haha. Men det var nog ingen som såg det. Jag bara lade flaskan på en pall o sa att den läckte.. 

 

När jag kom hem idag lagade jag enchiladas, jag var jääääättehungrig för jag hade ju inte ätit sen klockan 5 på morgonen.. Sen lade jag mig för o vila, slumrade nog till lite. Sen drack jag oboy (gott) för att vakna till, sen gick jag en promenad med B. 

Sen åt jag lite fil o en macka o nu sitter jag här, om 12 timmar så beger jag mig till jobbet igen. Jag klagar inte. Känns häftigt att ha kollegor o allt sånt. Jag har ett jobb.. Jag här tjänat cirkus 1500 på dessa tre dagarna. Wooow. Känns gött!

Imorgon ska jag upp lika tidigt som idag, sen direkt efter jobbet ska jag ta bussen in till stan för jag ska till tandläkaren. Få bananlack o sånt, usssssssssch.

Nu ska jag chilla, sen ska jag sova tiiidigt. Haaaaaaj

Dagens låt: Wanted Dead or Alive - Bon Jovi   

2011-06-15 @ 18:07:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0