hela helgen

Hejhej.

På skala 1-10, i trötthet, är jag på 9,5 typ. Så jag är ganska trött, men inte helt utslagen, vilket är positivt!

Har inte skrivit sedan i torsdags. Har inte suttit vid datorn så mycket faktiskt. Vilket är bra.

Fredags. Gick upp 4.50, det var otroligt segt. Fick ta en huvudvärkstablett direkt.
Jobbet gick bra... fast det första jag gjorde när vi höll på att packa upp all läsk och dricka, var att tappa ut en ölflaska så det gick i sönder o det kom glas och öl i hela gången.... Kände mig rätt dum.. Men det är ju sånt som händer, är bara mänsklig och ingen blev sur på mig, som tur va.
Börjar bli rätt bra på att prata med folk, min sociala kompentens ökar, wohoo. Haha. Och jag kommer överens med dem jag jobbar med. Träffade mamma som handlade, hon ville handla när jag jobbade så hon kunde se mina fula arbetskläder.. hihi. Byxorna är katastrofala. Ska komma ihåg att skaffa ett skärp till dem!
Detvar gratis gräddbullar i fikarummet, smarrigt! Tog 2 hehe.
En tant blev sur på mig för att chokladen var slut....
Iallafall, 15.00, jag slutade o jag var jätteglad.  
Kom hem. Sov. Var inte jätteglad när jag blev väckt. Sen köpte vi mat, jag var vråååålhungrig.År grillbiff med stekt potatis o bearnesås.
Sen gjorde jag mig i ordning o sen var det utgång! Det blev jag o B o en annan killkompis som gått i samma skola som B. Vi var på skeppsbron, har aldrig varit där innan. SÅ såhär tyckte jag om det.
-
Det var jättejättelång kö, så man hann bli helt nykter.. så jag var tvungen att köpe en shot för att bli pepp igen. 75 spänn.  
Dem släppte in alldeles för sent
Vårt somarkort så man får halva priset på inträde (som gäller hela sommaren, WTF liksom) så vi fick betala 150 kr. INTE VÄRT DET.
Det var alldeles för litet dansgolv för så mycket folk. Man dansade på varandra... och alla bufflar(biffiga, fulla killar) som dansade helt galet o bara dansade in i en. Ne, så ska det inte va.
Erik amarillo var sådär.
+
Filip & Fredrik (från tv ni veet) var där, och jag kramade dem!

Så det var sådär. Jag hade ju inte tråkigt.
EFter så gick vi till P-huset där vi hade ställt bilen, B skulle köra hem. Så kommer vi dit, så har P-huset stängt.......... KUL. Så vi får ta taxi hem.

Lördag.
Trött, sov till halv 12. Åt frukost, 1 timme senare lagade jag lunch. Hade googlat fram ett recept på pestokyckling för jag var trött på sånt vi alltid äter o ville testa något nytt. SÅ jag lagade det, o det blev gott! Nöjd. Sen shoppade jag med B. Köpte långa springbyxor, nya svarta thights(älskar thights) och en klänning som jag ska ha på kvällen. HIttade allt jag ville! Nöjd!

Sen åt jag en macka och gjorde mig i ordning. Sen var det iväg. Buss till malmö. Förfest. Vi var flera denna gången. 9 stycken tror jag.
Nu stack vi till det white, där det alltid blir en lyckad kväll! Och det blev det igår också! Det är summer edition nu, och det var lite sämre än det vanliga, med det var kul ändå. En downer var att jag var själv lite då och då, när B stack iväg med en annan tjej som var med. Inte okej att jag lämnas själv.... Kommer alltid i andra hand när hon tjejen är med. Jag är också jättebra kompis med henne, men dem två är jättetajta, vilket  inte är någpt problem. Men det är INTE rätt att jag ska glömmas bort då. Hon kan väl dansa och gå ut o ta luft med mer än en person liksom.. 


Wellwell. Sen tog vi taxi hem.

Sammanfattningsvis kan jag säga att det blev en dyr helg... Men så är det ibland. Det har varit en kul helg. 

Trött är jag.......

Idag har jag sovit o ätit. O sne kom farmor o farfar hit snabbt för dem ville höra hur det var på jobbet o låna en grej. Nu ska jag ut med hunden. Sen äta. Sen duscha. kolla jersey shore och sen Zzzzzzova! 

imorron ska jag jobbba. 15.00 - 20.00. Så jag kan ju sova ut iallafall o det är skönt!

Dagens låt: Angel - Aerosmith
Den är faaaaaaajn.
2011-06-19 @ 17:04:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0