got to work, work, work it out

Hejsan hopppsan!

Kom precis hem från ev av de tråkigaste dagarna på jobb, någonsin. Men man måste ha tråkiga dagar så uppskattar man dem roliga ännu mer. När jag kom till jobbet idag, vid 12 så var det nästan tomt på vagnar med varor på lagret, en vagn fanns det. Dem packade jag upp, sen skulle jag fronta. I 8 timmar!! Fast jag fick gå över på hälsa o skönhet o packa upp tandkrämer o sånt, sen fick jag fronta där med. Well well, det är skönt att jag är hemma nu iaf. Imorgon börjar jag jobba kl 7, men då jobbar jag bara till kl 12, så de e chill. Sen kan jag sola, för det ska bli fint väder imorgon säger dem.

Har inte hunnit skriva på länge så här kommer en snabb resume. 

Torsdag.

Kom till jobbet o det var full fart från början. Fick jobba med 2 av dem 3 snygga killarna. Det var kul.(Dock vet jag att den ena har flickvän, han är tsm med en tjej från mitt gamla handbollslag, jag har snokat en massa på facebook för att få det bekräftat, jag är så stalkerig ¨så det är sjukt ibland. Men nu vet jag. Tror han kommer bli förvånad av att jag vet en massa om han, men nu visade sig att vi har nnågra gemensamma vänner så då har vi något att snacka om, vilket är bra. För han verkar vara en shysst kille.)

Jag råkade välte ett helt berg av chips, smidiiigt! Det var sådär kul. Men jag kunde inget annat än skratta åt migsjäv, sen fick sötpojkarna hjälpa mig att stapla upp chipsen igen... Mehehe. Men det var en kul jobbedag, o det kändes gött att jag tjänade nästan 900 kr på en dag. 
En annan sak var att jag tror jag råkade säga ngt dumt så min chef hörde. Snackade med en kille som jag jobbade med (det var väldigt tråkigt atm att packa upp alla konserver så jag var inte jätteglad just då), så jag sa "Jag hade ju aldrig jobbat här om jag inte fått pengar för det" Sen komer chefen bakom mig.. ESTUPIDO. Jag fick ju det att låta som jag avskydde jobbet... MEN DET GÖR JAG INTE! Det har sina ups och downs, men jag är otroligt tacksam för att jag har jobbet!

Well well, det var skönt att komma hem sen när jag slutat.

Fredag.
Midsommar. Det var en lugn midsomar. B var sjuk så vi kollade Twilight, sen plockade vi blommor o gjorde krans o sen åt vi middag hos en annan kompis. Mysmys. Sen stack vi vidare till en annan o chillade. Sen gick jag hem vid 11, för då skulle B köra iväg o hämta hennes föräldrar som var någon annanstans. Men det var lika bra att jag kom hem då för jag skulle ju jobba dagen efter.

Lördag.
Jobb. Det var en helt ok dag på jobbet. Direkt efter så stack jag hem o packade klart det sista sen åkte min famlij till mormor o morfars sommarstuga. Det var mysigt. Jag var trött o gick o lade mig först av alla. Haha. Jag sov jättegoooooott!

Söndag.
Vaknade, åt god frulleeeeee. Sen gick jag o lade mig igen. haha. Alltså det är sjukt vad man kan sova när man är där. man bara äter o sover... jag sover i sängen, i soffan, hängmattan, stranden, hammocken.. osv.
Låg o solade på stranden, o när jag kom hem till huset igen, OJ vad röd jag hade blivit i ansiktet.. eheh.

När jag kom hem så tog jag en powerwalkmed en kompis, kände att jag bara Mååååååååste röra på mig för jag har bara ötit o sovit hela dagen.

Måndag.
Idag då. Sprang en ruunda på morgonen, ack, jösses vad varmt det var ute höll ju på att svettas ihjäääl. Sen tog jag en dusch, åt 5 köttbullar, tog dem ur paketen i kylskåpet haha. Sen snabbade jag mig iväg till jobbet o hamm precis i tid! Kanon. Sen som jag sa i början av inlägget, var det ingen kanondag. Menmen. Det är en ny dag imorgon!


Imorgon börjar jag klockan 7, jobbar 5 timmar. Sen ska jag sola. Fan detta har jag redan sagt en gång.. menmen.

Nu ska jag sova! Natti!

Dagens låt: What the hell - Avril Lavigne

2011-06-27 @ 21:45:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0