tjallalallalaaaaa

TJENNAAA!

Nu börjar det verkligen märkas att studenten är nära!!

det känns i hela kroppen! Idag avr det klasskamp, o det var så jääääääääääkla kul!!! Var rädd att det inte skulle bli av pga att vi inte fick ut någomn information om det förren igår. Jag hade inte tillgång till datorn igår, för jag  var.. ja jag ska berätta.

Torsdag.
Det var visst en röd dag idag.. så mitt skol-busskort funkade inte... menemn. Jag träffade min barndomskompis o vi åt lunch och pratade en massa. Mycket trevligt! Satt ute i solen, och jag beställde EN SALLAD?!?! För första gången imitt liv! Det är minsann ett stort steg för mig! Det var sådär, det gick ner det mesta ialalfall. Fick massa färg i solen för det var härligt väder. Sen direkt efter lunchen så gick jag hem till mormor o sen var det släktkalas hos mina kusiner, som bor bredvid mormor. trevligt trevligt. Då får jag ett sms av F, som för övrigt är sjukt snäll o så atm, vi har askul tillsammans, o det är nice. Men jag vet att hon kan göra en 180 närsom o bli väsra bitchen... men jag tror  inte hon kommer göra det imed att dte är studenten så snart. I smset står det om klasskampen, för vi har inte fått ngn info om det. Så säger hon att det har kommit ut info om att det är kl 10 nästa morgon... BRA att man får reda på det i tid. Så jag lånar datan hos mina kusiner snabbt o kollar, o då ser jag att klassen har bestämt att vi ska vara 70tals sportnärdar typ. nSå jag fick värsta kl'dpaniken, vad fan ska jag ha som är 70 tal.
När jag kom hem så letade jag kläder tills jag hittad enågra hyffsade, sen somnade jag vid 12 för att vakna 7 timmar senare.

Fredag.
Upp o hoppa klockan 7, frukost o göra mig i ordning. Vitt vanligt linne, svarta shorts, röd skarfs knnuten runt halsen, rött pannband, röda converse och ett par STOOORA glasögon utan glas. Jag var skitful, haha. Men whattahell, det är kul o va ful. Brydde mig inte så mycket, jag ville bara ha kul.
Ger mig iväg, snor 2 cider från studentlagret. Folk kollar rätt mycket när jag går förbi dem, ahha. Sen träffat jag några kompisar på bussen o TAGGGAR!!! Sen beger vi oss till parken o där är alla andra 3or från skolan. NICE! Sen börjar tävlingarna, bla springa på såpa, doppa ansiktet i vatten, sen i mjöl. Det var så sjukt obehagligt för HEELA mitt ansikte var täckt, o sen stelnade det, o ja hade i håret .. det var förfärligt med kul. Jag höll inte tillbaka alls. O alla var så glada o pepp.O vädret var varmt o allt var helt underbart! Det enda minuset var att minklass inte hann göra alla tävlingar... det sög.. Vi hade 3 st kvar.. Well well. Sen blev jag islängd i fontänen. Det var uppfriskande! Haha. Alla badade. Det var riktigt härligt. O det var musik med pepp låtar! Jag såg fruktanvärd ut.. Men jag brydde mig inte.
Sen gick vi några stycken till burger king o åt. Folk glodde då också, vi såg ju inte kloka ut.. Haha.

Sen åkte jag hem o var jättetrött. Grillade god mat här hemma, sen dushade jag ut så mycket mjöl ur håret som jag kunde!

Nu ska jag snart sova. Imorron ska jag coacha min syrras lag i en liten beachhandbolls turnering. SK abli kul. Hoppas att jag gör ett bra jobb!

Allt är så underbart känns det som nu!!!! Jag är jättetrött. Men Glaaaaaad! På tisdag tar jag studenten. OH MY GOOOD! Hoppas att vädret blir brau! Dte är bra bara det inte regnar, några droppar, visst, fine... men inte mer. Moln okej. Sol, jatack, Fast inte föööör varmt.

Nu ska jag chilla sen sova. Bye!

Dagens låt: The Time (Dirty bit) - Black eyed Peas
2011-06-03 @ 20:19:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0