IMORRON SMÄLLER DET!

TJENNA!

Jag tar studenten imorron!?! Hur sjukt är inte det!? Har räknat ner veckorna o nu är det bara EN DAG kvar. GALET!

Har inte hunnit skriva ngt inlägg nu så jag snabbresumerar lördagen o söndagen.

Lördagen coachade jag min systerslag i hbg beachandbollsturnering. Det var kul. Vädret var vaaarmt. Vi var obesegrade i gruppen, sen åkte vi ut i 8delsfinal p.g.a en otroligt kass dommare. Det var faktiskt dommarens fel, han har något emot deras lag o det har han haft vid flera olika tillfällen och han dömmer bara till det andra lagets fördel.. IDIOT. Han förstör verkligen för andra. Han borde inte få vara domare...
Wellwell, det andra laget gick till B slutspel o vann det!!
När jag kom hem var jag trött. Men då sticker jag till malmö med några kompisar o sitter o grillar i en park. Det var mysigt. När jag kom hem somnade jag direkt, även fast det var 27 grader i mitt rum..

Söndag. Chilade i solen hela dagen typ och fixade till i hhuset så att det blir studentaktigt. Det ser faktiskt rätt fin t ut här hemma nu må jag säga. Vi grillade, 2 ggr på en vecka, impressive!
Såg massa foton från klasskampen uppe på facebook, och OJ vad jag såg ut. Katastrof. Tjock. SÅ jag kände att jag bara måååååååååååååste springa en runda, för det har jaginte gjort på länge, får inte tappa det nu.
Sen kollade jag på green days live dvd Awesome as f**k för att återuppleva konserten som var för ett år sedan... ÅH SAKNAR!! Hela tiden så tänkta jag fyfan vad bra dem är o guuud vad jag älskar dem! Jag älskar dem verkligen. SÅ jävla braaaa!

1 år sedan, sjukt! ♥

IDAAAAAG
Så kommer tältet upp i vår trädgård! Och idag ska jag hjälpa till o pynta studentflaket!!!!! Och jag ska shoppaaaaaaaaa! Måste ha något att ha på mig på andras studentfester OCH grejer att hänga runt halsen på dem.
BTW så har jag fått en förkylning.......yeeeey. Ska äta o drick massa c-vitamin o hoppas att det blir bättre tills imorron... haha! och Jga hoppas,. jag ber, att vädret bli okej imorron! INGET REGN! Liiiiiiiite är okej,  men inte för mycket. Snälla! Det har varit fint så länge o det vore TYPISKT om det skulle regna. Det ser tyvärr inte ljust ut på väderprognoserna... Jag blir så ledsen om vädret är kasst... Fy vad ledsen jag blir. Dck kommer man ju göra det bästa av det... men ändå. Blir lättare om det ingte ösregnar på en..
Jag är så nervös, hade en mardröm om studenten ockås. Snällasnälla, låt imorron bli en bra dag.

Jag är jättenervös nu.. ahha ahhaha. hahhahahha. Åh, gud. Nej. Usch. ´Tänk så blir det katastrof......


Bild från google.

Hoppas verkligen att imorron blir en dag att komma ihåg resten av livet, på ett bra sätt.
Jag tänker hoppas på det bästa, men förvnta mig det värsta typ.

Men det blir säkert bra i vilket fall som helst!

Dagens låt: Forever young - Alphaville
2011-06-06 @ 10:51:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0