JAG TOG STUDENTEN

Nu har jag äntligen tagit studenten! Härligt! Efter 12 mödosamma år i skolan, nu är det SLUT! O det är förjävla härligt!

Jag hade inga problem med att sova för jag kunde helt enkelt inte förstå att ajg skulle ta studenten. Jag gjorde mig i ordning, tog på mig min studentklänning och tillsist satte jag på mig studentmössan. Sen begav jag mig mot bussen för champangefrukosten som började klockan 9.
Jag var först dit i min klass... Stog i mitten av parken helt ensam o smsade alla o frågade var dem var o alla var på väg. Det var inte jättekul. Men sen kom dem då blev det kanonskojj!!!!!!! Då började studenten på riktigt!

Efter frullen så stack vi till skolan för det var fototime. Can't wait to se dem fotona asså! Haha. Sista klassfotot med klassen, snyft!

Sen gick vi hela klassen till ett ställe o käkade fin lunch, jag var inställd på att äta en kaka bara... wellwell. Man tar bara studenten en gång. Efter det så gick vi en runda på stan och blåste i våra visselpipor och var allmänt jobbiga. Då kom det även en regnskur, men då stog vi under tak, så det var lungt. Sen chillade vi tills vi skulle in i klassrummet, och där blev det kaos. Vår lärare höll ett fint tal o det blev kramar o bulle och alla var jätteglada.

Sen gick vi ner till aulan o där spelade några lärare instrument o sjöng medans klasserna försvann en i taget. Näst sist på hela skolan, bev det äntligen vår tur. Te3c. Och vår utspark blev sjukt knasig, men det gick bra, jag trillad einte i trappan som jag var rädd för haha. Sen hittade jag mina föräldrar rätt snabbt o fick blommor o gosedjur om halsen. Blev nöjd med plakatet, det var gulligt. Enkelt o gulligt. Min morbror o mina kusiner var där, farmor o farfar o farfars syster och mina föräldrar o min syster var där.
Sen blev dte flakåk. Det var kaos. Alla trampade på varandras fötter o spillde på varandra.. Men det är s det sa va o det var ju så sjukt kul också! Champangen sprutade, musiken bullrade, alla hoppade rundor på flaket! Det var awesome! Fast en timme var gott oväl nog. Tillslut stod dem flesta stilla o höll sig i kanten. Haha, Inte jag dock, jag dansade ända tills vi var tvugna att gå av.

Då kom min kusin o hämtade mig i sin flickväns bil. Det var en grå sport mercedes, SKITFIN!, som dem hade pyntat med blågula band och balloner! Vi körde en runda på stan och tutade och jag stack ut huvudet genom fönstret en runda, sen hämtade vi hans flickvän o sen körde vi hemåt!

So far, so GREAT!

När vi kom hem, stod hela min släkt o massa vänner o tog emot mig när jag kom hem! Det var så kul! Att alla dem var där för min skull! Det värmde! ALla dem jag tycker mest om i hela världen var där! Underbart!! Och SOLEN SKEN! Maten var god och det böev mycket prat med alla, jag var jättehes. Sen öppnade jag massa fina presenter! Det var kul o jag blev nöjd med alla!! Vad som var extra kul var att min älskade lillasyster hade köpt en present till mig med egma pengar och ett gosedjur at hänga runt halsen för egna pengar! Åh vad hon är fin! Det var en fin tavla på paris, eifeltornet och det.
Och pappa höll ett så fint tal att jag blir tårögd... Jag blir så rörd när jag hör så många fina saker om mig, speciellt av min pappa som inte brukar säga sånna saker så ofta. Han är ofta snål med beröm o så. Så det kändes ba att höra.

Sen vid 10 började folket att dra sig tillbaka, det är ju vanlig tisdag..  Och en halvtimme snare var det nästan tomt på folk, o då stack jag och B vidare till efterfesten!

Efterfesten må jag säga var sådär. Det var kul o så, men inte alls så kul som jag trodde. Själva studentdagen var så mycket roligare.

Sen sov jag över hos B och gock hem på morgonen och sov hela onsdagen.

Idag är det torsdag. Och jag har feber, är förkyld och har fortfarand eingen röst. När jag pratar kommer det vara pip, väs och viksningar. I 2 dagar har det varit så nu. Klart man ska va lite hes efter en student, men detta är för fan extremt.

Men jag måste ändå iväg på studentfest ikväll. Kommer nog inte att stanna där så länge.

Men för att sammanfatta studenten, inkl balen och klasskampen. Fyfan vad underbart! Kommer komma ihåg denna tiden i resten av mitt liv. Nu är den slut. Och nu börjar nya tider. På måndag kl 7.00 börjar jag på mitt första jobb.

Ser ljust på framtiden, hoppas på det bästa, som vanligt. Känns som exakt vad som helst kan hända nu i framtiden, spännande.

Och jag är så glad att vädret var så fint på både balen, klasskampen och studenten. Kunde inte önskat mig något mer. Är så glad och nöjd och tacksam för allt just nu.

Dock kunde jag velat ha min röst tillbaka.. men den kommer väl snart. Hoppas jag.

Nu ska jag nog kolla på film, pretty woman, och halvsova innan vi ska iväg på studentfesten. Det är min bästis från låg-o mellanstadiet som tar studenten idag. Wiiie. Så jag både vill och måste dit typ.

Byyyyyye.

Dagens låt: Time of your life - Green day
Såklart! ♥
2011-06-09 @ 13:58:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0