vad är en bal på slottet..

Så, då var min studentbal över.. Gick skrämmande fort.

Gjorde mig iordning i princip nästan hela dagen. B kom vid 12 o då började vi locka håret och höll på nästan heela tiden fram till halv 3. Tog en lunchpaus bara. Sen gick jag ut o tog fota med en annan kompis som ska på sin studentbal. Sen sminkade jag mig o gjorde det sista på håret och tog på mig klänningen. Sen kom min baldejt med en ros, sött. Sen kom vår stjuss, dom förövrigt var sjunk tråkig o snål.. iallafall vid första intrycket. Men jag känner inte han, han kasnke är en toppenkille.
Sen anländer vi till röda mattan vid kvart över 5 och börjar mingla! Min pappa hann komma o se när jag gick på röda mattan! Glad! Det var kul o se hur fiiina alla var! Jättefina! Själv kände jag mig hyfsat fin, helt ok fin typ.

Sen blev det mat, maten var sådär. Köttet var rätt segt.. Sen var det vals. Sen var det kaffe och punch, jag drack bara punch. Shotade 3 st, o fick min baldejt, (som är en riktigt fin pojke, alltså en riktig nice guy, gör aldrig något dumt) till att shota med mig, sen fick jag honom till att ta en redbullvodka. Haha, tror han blev aningens påverkad.. oops. Anyway, sen efter valsen så var det vidare till efterfest 1, som var en nattklubb. Det var sådär, det var som vilken nattklubb som helst typ, rätt litet också. Men det var kul, jag dansade massa!!!!!! Älskar att dansa! Klockan 3 så stängde efterfest 1, så då var det tillbaka till stället där balen var, o där fick man korv och läsk o så var det dans. Så då dansade vi ännu mer. Min baldejt försvann däromkring 3, han åkte nog hem.. utan att säga hejdå. Snopet. Men jag dansade vidare tills klockan blev 6 på morgonen, sen fick vi inte stanna längre. Så vi gick några stycken till espresso house o åt frukostflera timmar tills 2orna skulle börja.. så vi pallade inte. Vi hade tänkt att gå tillbaka till skolan, men det var så sjukt kallt imorse o det var Sen tog jag bussen hem så hämtade mamma mig på busshållplatsen. Sen kom jag hem o somnade vid 8.

sov till 11. Sen åt jag lite frukt o kollade på lilla sjöjungfru filmen. O sen sate jag mig här. Ska snart sova lite till, sen ska jag ta en dusch, jag vet verkligen inte hur jag ska få fason på mitt hår.... Och när mina fötter ska repa sig. Hade sånt FRUUUKTANSVÄRT skoskav i slutet av kvällen så jag dansade barfota på efterfesten. Gick till EH barfota för den delen cokså. Ja ghoppasinet att jag blir förkyld nu bara..

Men ska jag sammanfatta balen så var den bra! Den var väldigt bra!
Visst den haaade kunnat vara liiiite bättre, men säger jag så så är jag otacksam, o det är jag inte, jag är nöjd! Det som hade kunnat göra den yttepytte bättre var om jag hade verklgen känt mig som en prinsessa, men who can you blame on that? Jag är ingen prinsessa helt enkelt. Och 2, H. Jag hälsade på han, o kramade han, han sa att jag var fin, o jag sa att han var stilig. Med det var det. JAg vet inte ens om han menade det, det är ju nästan bara ngt man säger till folk som är så uppklädda. Jag hoppades, även fast jag inte vill hoppas, att han skulle se mig o säga något mer till mig på hela kvällen. Jag hade velat säga att det var jag som skickade en anonym ros till han på allahjärtans dag. Men jag hoppas att jag ser han snabbt å¨studentefterfesten, så kan jag säga det. Så får han tycka vad han tycker, o sen behöver jag aldrig träffa honom igen. Vilket ändå ska bli skänt, ahha. Mest för att då slipper se honom o hur bra o snygg han är. Så jag kan lägga min crush bakom mig.

Men jag kan inte göra något åt det, nu ska jag  bara njuta av livet o allt det braaaiga! Jag har kommit mkt närmare massa folk i min klass, har haft otroligt kul, ska ha ännu mer otroligt kul! På fredag är det klasskampen, o jag hoppas att det blir kul! O sen är det studenten nästa vecka! DET ÄR GAAAAAAALET! Ser bilder på face av några som tar idag. Åh vad härligt- Jag kan föreställa mig hur det kommer bli. Awesome! Fast nu sk ajag inte ha så höga förväntningar.. Vi får se hur det blir!

Nu ska jag ta o sova. Natti.

Dagens låt: Summerbreeze - Johnossi

2011-06-01 @ 15:34:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0