-_-

Tjollahopp.

Ännu en kulig dag. Jag har äntligen köpt en klister bh till bal och student!!! Jag har inte vågat prova den än, för jag är rädd att klistret ska släppa o sen vara dåligt till när den behövs. Sen står det att den helst inte ska bäras längre än 6h åt gången... men min bal h¨ller på i mer än 12 h.... hur ska man göra då liksom. O sen undrar jag hur hårt klistret sitter.... det kanske gör ont att dra bort den.. Aja.. We'll see. Jag har iallafall löst hårproblemet, jag o min syrra testade den, hon lockade, jag gjorde resten. B har lovat att hon sk ahjälpa min med frisyren, men jag litar aldrig på henne när hon lovar något, ofta så blir det aldrig som hon lovar.. det är ofta inte hennes fel, men jag tycker ändå inte att man ska lova något om man inte kan hålla det.. 
Så jag ska köra på den jag hade tänkt innan, men sen ska jag sätta upp håret som jag först hade tänkt att dte bara skulle hånga ner, i "virvlar" där bak. Som man sätter fast med "bobby pins". Det såg hyffsat ut när jag gjorde det, men jag ska öva på det flera gånger så att dte till balen ser bra ut. Men bra att jag har allt till balen klart nu! Provade även med balklänningen och ögonskuggan. 
Åh jag längtar till balen! Jag vill känna mig som en askungen!

Annars har jag inte gkort mycket alls idag, var i affären då ju.. Letade också efter en kavaj till studenten, men det hittade jag ikke. Och jag provade.. eller nästan provade 2 fina klänningar.. men jag kunde inte få på dem p.g.a min stora rumpa.... 

Sen kollade jag på film, step up. Åt inget(okej LIIITE godis). Nu ska jag halvkolla på melodifestivalen.. tror inte att dte kommer att gå så bra. Men Eric e söt att kolla på.. 

Imorron ska jag plugga, övningsköra, städa och springa. Och forhoppningsvis blir dte fint väder, eller okej väder.. så vi kan grilla!!!

Dagens låt:  What are Words - Chris Medina
♥♥♥ 
2011-05-14 @ 21:16:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0