äntligen...

Tjaaa!

Rättegången idag var något av det tråkigaste jag varit med om. Det var en tant som anklagade 3 invandrare för att ha stulit lite skrot...... typ. Huvudsaken var att det var sjukt tråkigt och inte alls spännande. 2 timmar satt jag o lyssnade på dem när dem ställde samma frågor till olika personer... Tror tillomed att jag lyckades slumra till någon gång..
Wellwell, när det äntligen var över så var det en härlig håla i 2h.... Sen var det matte o sen webbdesign. Jag var så otroligt trött...

Sen när jag äntligen kom hem och äntligen fick i mig lite mat, så åkte vi till IKEEEA!! Åh, jag älskar ikea! Och ÅH vad jag läntar efter at tflytta hemifrån o inreda mitt eget hus/lägenhet! Myspys!!!

Sen köpte vi mjukglass för 5 kr. Värt!

Nu är jag fortfarande trött, o jag ska skriva lite på en skolgrej, sen ska jag ÄNTLIGEN sova!!!  

puss o kram skumbanan!

Dagens låt: The Lazy song - Bruno Mars
2011-05-12 @ 20:35:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0