medelmåttig mes

Hejhej

Jag är inte hos tandläkarn, nä. Hon var sjuk, så hon ringde o ställde in i morse. Ändå skönt för jag ville inte dit. Nu har jag entid om några veckor istället.

Jag är ARG, atm. Har byggts upp och tillslut kommer droppen som får bägaren att rinna över!

Betygsnack på samhällen, får då bekräftat att jag ska få ett starkt VG. Jag har fått vg på alla mina uppgifter/prov, vissa vg+. Men aldrig mvg, o det krävdes för att hon skulle kunna sätta mvg. Spå jag förstår det... men det är LIIIIIIIIIIIITE (okej, mycket) surt att jag verkligen gör vad jag kan... men det räckler inte till. Så  är det i det mesta...... Aldrig tillräckligt bra. Hon sa att jag kommer säkert att få mvg i massa andra ämnen, men NOPE det kommer jag inte. G i fysik... resten är okända änsålänge. Men jag har inget solklart mvg. Ligger väl på vg med chans till mvg i de flesta. Vilket suger, riktigt hårt.
Jag gör så bra jag kaaaaaaan. Jag är ambitiös o kommer på alla lektioner o gör vad man ska. Men det räcker inte, för det jag gör är inte tillräckligt bra. .. Jag är inte tillräckligt bra helt enkelt.
O jag snackade med en kompis som också hade fått vg, men han hade fått G i majoriteten av uppgifterna, o ett vg- . Inte för jag tycker att han förtjänar ett sämre betyg, men att jag o han får samma betyg är fan inte rättvist.....

O så kommer det säkert att va i många andra ämnen. O det suger att jag aldrig har stake till att säag ifrån, jag bara accepterar det. " jahapp, jag suger... men så är det. "  Jag argumenterar aödrig. Mest för att jag tror att det inte skulle göra skillnad.... Jag är dålig och jag är en mes............. PALLAR INTE.

Jag är verkligen inte bra på något, inte bäst på något. Jag vill bli riiktigt bra på något, så jag kan visa alla att "HA! Jag kan visst! Jag är visst bra på något! " Men det har jag velat länge... o kommer antagligen att få vänta långe.. men den som väntar på ngt gott väntar adrig för länge. Jag hoppas att jag inte hinner dö först bara..

När jag har känt mig hopplöös under hela digitalt skapande... jag kommer inte att få ngt mvg där heller tror jag. Har fått Vg i allt föruton 2 Mvg, så dte är rött bra, men den sista uoogiften är en rätt stor del av  betyget, o den blir inte bra..... Får nog räkna med ett vg där också..  

När jag kommer hem sitter minsyster o mamma o gör lmin systers läxa vid matbordet, så när jag komme rhem o ska sätta mig o fika så är jaaaaaag den störiga när jag försöker prata.. men det är förfan det man gör i ett kök. Pratar o äter... Jag sa att dem får flytta. O sen blir mamma irriterad på mig för att jag blir lite arg. O BLABLABLABLABLAAAAAAAAA! Sen gock jag upp på rummet o satte på min ARG list apå spotify på hög volym o skriver av mig här. Borde plugga matte, men känner "vad tjänar det till" det komme rändå inte bli bra. Jag kan lika bra ge upp innan...så sparar jag tid..... Men så ska man inte tänka. Det är SISTA veckan i skolan o jag tänker göra vad jag kan för att få ett bra betyg i matten. Om jag får G så börjar jag gråta. ..

Tror det är för mamma men mest pappa som pressar mig så. O jag gör verkligen allt vad jjag kan. Men det räcker änå inte.. mina betyg är ju "ganska" bra tycker pappa.... Aldrig tillräcklig. En medelmåttig, alldaglig, tyst, ful och mesig tjej som inte är bra på något. Thats me.

Ja jag är ett jävla misslyckande som aldrig kommer komma någon stans i livet.......... FML.


Sen så skulle jag kolla i kylen så att allt fanns i kylen tills jag ska göra enchiladas.. men så har vi ingen salsasås... så det blir inga enchiladas. Argare. Mamma säger att det är MITT fel att jag inet har sagt att den är slut, men det är för fan inte jag som har tagit slut på den.......o jag såg inte att den va slut o jag visste inte att hon skulle hanlda o kunde därför inte säga till henne. Inte mitt fel!

OOOOOOOOORH JAG BRYR MIG INTE ALLS OM NÅGOT JUST NU JAG ÄR ARG O FRUSTRERAD O JAG BEHÖVER EN KRAAAAAAAAAAAAM...........

Vill flytta låååååång bort, själv o vara själsvtändig. o ingen kan säga att jag är dålig, ingen kan klaga o ingen kan inget...för det är bara jag där. Hade vatt nice, för en stund iaf. Sen skulle det nog bli rätt så ensamt.

Men well well. Det var la nice att få det ur mig. Synd att jag inte har kraft eller kompetens att säga det till någon bara så dom fattar hur jag känner.

Dagens låt: Cocaine - Nomy
2011-05-23 @ 15:52:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0