blixtar & dunder

SÖNDAG

Imorron börjar den SISTA veckan i skolan!!!! SISTA VECKAN I SKOLAN! WIIIHAIHIAIAAIOOO! Galet! Kan vekrligen inte fatta det! Jag tar studenten snaaaaaaaaaart! Och imorron kan jag säga att jag ska på bal NÄSTA VECKA! INSAAAAAAAAAANE!! *andas*
Har dock AS mycket som ska vara klart denna veckan. Det värsta är nog matte e provet på onsdag... Men jag ska göra mitt bästa. Hoppas att jag får VG iallafall.. då blir jag glad. Tror inte att jag har någon chans på mvg... Men somsagt, jag ska göra mitt bästa!!

Idag har jag varit Duktig med stort D! Jag har gjort nästan allt på min "att göra idag"- lista! Jag har pluggat matte o typ gjort klart webbdesignen, städat(lite iallafall), övningskört, sprungit och skickat ut mail till klassen! Bra bra.

Jag sprang en dubbelt så lång runda idag! Hann klart precis innan det började åska! Tumme upp!

Har varit en mycket användbar (hittade inte det rätta ordet...) dag. Jag är nöjd. Fått mycket gjort!

+ att jag har ätit nyttigt idag!

Nu sitter jag här med ett tjockt lager kemikalier i håret som ska sköljas ur om 10 minuter. Jag färgar det mörkare så att det ska passa bättre med balklänningen. Hehe. Hoppas det blir fint!

Imorron ska jag gå i skolan, plugga massa matte, växla pengar och gå till tandläkaren(DET FÅR JAG INET GLÖMMA!) O jag får inte glömma pengar heller.. jag får ju inte gratis tandvård längre..

Well well. Nu ska jag snart se resultatet på håret! Haaaaaaaaaj.

Dagens låt: E.T - Katy Perry
2011-05-22 @ 19:28:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0