hoj vad det var livat

Tjenna!

Ännu en otroligt händelserik dag. Not.

Fats jag har fått mycket bra gjort idag, jag har städat(det behövdes vekrligen!), gjort skolarbete(både lite webbdesign och nästan gjort klart engelskan), övningskört(fick tillomes växla upp till 4ans växel idag, wooa!) och sprungit en runda(och det gick snabbt!). Aa, det var det. Annars har jag kollat på tv eller gjort ingenting.

Vi grillade idag. Marinerade karreer med med ben(för köttet blir saftigare då), med potatiskroketter och bearnesås! Ruskigt gott!!!!! Och sen en grilad marchmellows och avslutade det hela med lite Ben&Jerry glass som jag o pappa köpte tidigare idag. Nordic water peace. Den var helt okej, jag har ätit godare b&j's men det kändes bra att det gick pengar till östersjön också.

(inte min bild!)

Till lunch lagade jag äggakaka/äggröra. Det var rätt gott.

Ja, så såg min dag ut. Spännande.

Btw så blev jag chockad när jag såg att lille Eric med låten Popular kom 3a!!!!! Whaaat? Det trodde jag inte. Men det är bra! Så bra har inte sverige kommit på länge! Och varför skriver svenskar låtar till andra länder....så vinner dem. Det är inte första gången en svensk har ett finger med i något annat lands vinst, antingen så sjuner dem eller så skriver dem låtar till det vinnande landet. Helana Pappariso(stavning?), Arash, och nu Azerbanjan.. Wellwell. Jag bryr min egentligen inte så mycket. Men bra att Eric blev 3a. 3a! Sverige!!!!!!!!!

Är inte så intresserad av ishockey heller, men jag hoppas att sverige kör över finnland! Bara för att sverige är sverige, har ingen aning om hur bra dem eller finnarna är på ishockey.

Imorron kommer dem flesta som är i prag hem. Vilket är bra, och B kommer hem från Malta(hon reser heeeela tiden, sjuuukt!), så då är alla hemma igen!!!

Och imorron börjar den NÄST SISTA veckan i skolan! Woooooop! Hoho! Jäklar vad jag ska plugga matte denna o början på nästa vecka! Den 25e är det slutprov! Ska få hjälp av min kusin och hans flickvän o hoppas att dem kan förklara bättre än fröken, och så ska jag på vett och etikett kurs på onsdag, det ska bli lite intressant.

Nu ska jag sova! Nattiii

btw, jag HATAR SPOTIFYYYYY!

Dagens låt:
 Christie Road - Green Day
2011-05-15 @ 21:57:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0