Sista..........

Morsning korsning!

Vilken solig dag det var idag, nästan för varmt! Iallafall för varmt för att va i skolan... Men jag var där såklar ändå. Dagen var helt ok, köpte biljett till studentefterfesten och växlade tillbaka den turkiska pengarna till svenska, det blev 1900 kr över. Nice. Känner mig inte så fattig längre.

Stannade kvar efter skolan för att gå på fysikplus, satt ute i värmen med 2 andra kompisar som ockå skulle gå och vi kollade ut över den tomma skolgården och drack kall coca cola. Det var ändå sjukt nice.

Sen gick jag på fysiken med hopp om att lära mig en massa, men ikke. Jag ger snart upp, jag får fan inte rätt på en enda uppgift. Och läraren där var inet till mycket hjälp...

Jag har pluggat rätt mkt idag, ska snart plugga lite till.... Sååå tråkigt. Men jag får tänka att det är SISTA gången jag behöver plugga fysik, EVER! 

Men åååh, vad jag inte har lust på att skriva fysik b slutprov i 5 timmar imorron. Min sovmorgon försvinner också..

Igår läste jag igenom nästan hela fysikboken, haha.. sen fick jag för mig att prova min balklännning som nu är upplagd. SÅ jag gjorde det, provade med skorna och sjalen också. Åh, det var fint! Jag är riktigt nöjd. Såg smal ut! Ska bara hitta en fin frisyr, tror att jag vill ha uppsatt istället för hängande. Ska kolla på massa olika tutorials på youtube när jag får tid. Om 3 veckor är jag på balen, sjuuuukt.

Trot min mage har blivit plattare, jag tror dte beror på att vi var ute och dansade varje kväll i turkiet, då dansade jag föera timmar varje kväll! Får sätta på dansmusik här hemma och skaka loss lite då och då så den håller sig platt, hehe.

NU ska jag bannemig plugga fysik, för sista gången!!!!!!!!!! Åh det ska bli så skönt att få provet överstökat! Dock kommer jag få megaångest sen och bli rädd för att jag kommer få Ig. Jag blir faktiskt nöjd bara jag får G... och jag skulle bli ÖVERNÖJD om jag ficg VG. Men det är nog rätt omöjligt. Jag ska gör amitt bästa iallafall.

Ska nog ut och springa en liten sväng idag också, behöver det, sen duscha och sen kolla desperate houswives och sen SOVAAAAA!

Om 4 veckor tar jag studenten, wihohohohohooooo! LÄNGTAR!

Dagens låt: Extraordinary girl - Green day
2011-05-10 @ 18:28:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0