oh happy day!

WAKA WAKA!!!!!!

Hej, gissa vem som är glaaaer?! JAG ÄR!!!!!! 

Slutprovet i fysik är över, DONE! ALDRIG MER FYSIIIIIIIK!! HALLELUJA! (okej, nu ska jag inte hoppas på för mycket, det finns en liten risk att provet gick åt skogen o jag måste skriva omprov..). Men det kändes faktiskt  bra när jag skrev det! Gick bättre än jag trodde! Så jag HOPPPPPPPAS att jag inte har helt fel på det mesta, att jag klarar G(det tror jag) och jag hoppashoppas att jag kanske kan få Vg! Håller tummerna, men just nu är jag bara glad att det är över!

Gick osminkad i skolan idag, pallade inte. Mina kläder var inte dem vackraste heller, men jag brydde min inte så mycket. Min gump såg säkert enorm ut i den randiga thigta långa tröjan. Men vafan, det är såhär jag ser ut, accept it.

När jag kom hem så satte jag mig framför Tvn en liten stund med mobilen i handen, ifall maxi skulle ringa. DET GJODE DEM! Jappjapp. Jobbet är mitt! Dem behövde mitt kontonummer för att kunna föra in min framtida lön där! JAG SKA TJÄNA PENGAR!! Hur häftigt är inte det!?

Livet är nice just nu! Är så glaaaad! Och solen skiner och det är inte alls länge kvar till studenten! Nästa vecka ska jag på vett och etikett kurs inför balen, haha. Som om jag skulle behöva det.. pffft. 

 Nice price! Åh jag är så sugen på äta grillat! Men det blir det nog inte. Men vad gör det. Jag är glad iallafall!!!!

Känns som fredag nu, men det är det inte. 2 dagar kvar. Imorron ska jag till tingsrätten med skolan o kolla på en rättegång, spännande.

Nu ska jag ut i solen lite. Och njuta av att jag inte har något att plugga atm!! Ha de gött, haaaaaaaaj!

Dagens låt: Seize the day - HOFFMEASTRO
2011-05-11 @ 15:51:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0