LEEEEV

Frrrredah!

..den 13e. Fast det har inte hänt mig något förfärligt, eller relativt dålig idag. Så jag är nöjd. haha.

Började morgonen med att träna oich duscha o äta en nyttig frukost. Gå på mina 3 lektioner, åka hem. Fika, kolla tv, ut med hunden, köpa färdigmat. Det blev inte grillat för det regnade... så jag åt kebab med pommes. Har ätit godare kebab må jag säga, den var inte färsk..

Sen kollade jag film, "en shoppaholics bekännelser" o åt godis med min familj.

Asså, i SÅÅÅÅ många filmer är det en klantig och charmig tjej som springer på en gullig kille en gång, sen träffar hon honom igen, och då känner dem igen varandra o börjar prata, men dem blir inte kära. Sen en bit in i filmen så kommer båda på att dem älskar varandra och så blir det lite sårade känslor för någon har ljugit yada yada... o sen möts dem igen i ett akward möte o sen pratar dem lite casual och sen ler dem, o sen pussas dem! Och snipp snapp slut.....
Jag börjar bli liite trött på det, sånt händer inte i verkligheten.. bara i massor av filmer. Man hoppas att man någongång ska springa på sin drömprins o så uppstår det kärlek.. precis som i filmerna......Men sånt händer bara i filmer. Iallafall vad jag vet... Det har inte hänt mig iallafall o jag undrar om det någongång kommer att göra det.. Tror inte det. Jag har fan tappat hoppet på kärleken. 18 år och 5 månader gammal. Stabilt.  Men jag bryr min inte så mycket, jag är självständig, nyttig(are än innan iaf..) och nöjd med tillvaron.

(hahaha.......... åh)

Helt ok fredag, ändååån. Snart ska jag sooova (kl 22.00 på en fredag...what a life!)

Åh, jag hade inte bangat att vara i prag nu.. Nästan alla 3or är där nu.. jag valde att åka till Alanya istället. Jag ångrar mig inte, jag hade askul i turkiet, men jag hade inte bangat prag nu heller... det hade säkert varit jättekul det med. Men den stora frågan om jag hade valt prag skulle vara Vem skulle jag åka med? Som man kan lita på och som är rolig att festa med och som man trivs med? Har ingen sådan person i mitt skolumgänge..
Man kan inte få allt. Jag är nöjd ändå.

Jag har 10 skoldagar kvar tills studenten. INSANEE! 10! Det är helt sjukt sinnessjukt! Åh, vad kul det ska bli med strudent! Vi har just nu 42 st som har tackat ja till min studentmottagning! mihiii! Myspys!

Och om 18 dagar är det bal! Och jag har ingen aning om hur jag ska göra med min frisyr......... hoppas jag kommer på något genialt!

Känns som efter studenten kommer jag att bli friiiiii! Fri från massa skorabrbete o massa plikter! Då har man gjort sitt liksom. Inga orättvisa lärare, falska klasskompisar(F!) (kommer ju sakna många av mina kompmisar också!).. FRIIIII! Då kan jag tjäna mina egna pengar på, bli mer självständig och LEVA MITT EGET LIV FULLT UT! Innan det är försent! Jag ska leva ordentligt! Jag ska göra något bra i min framtid, det har jag bestämt! Jag hoppas jag blir framgångsrik på något sätt, ska såklart jobba mig upp till det själv! Tjäna massa pengar. Vara en förebild. Och ha snygga kläder! Och ett fint hus som jag själv ska inreda!
ååååååååååh.

Fats nu ser alt så fantastiskt ut, det kanske blir en total katastrof.. Men det vet man inte. Det är lite det som är så spännande! Man har faktiskt ingen aning!! Och det ska bli kul att se vad det blir av alla kompisar, kankse blir någon känd, någon hamnar på gatan och x antal får kontorsjobb och vissa kanske blir glidare. Det återstår att se!

Imorron ska jag nog SHOPPA!! JAAA! Det behöver jag! (låter ju lovande imed att jag precis såg en shoppaholics bekännelser..)

Nu ska jag göra lite situps o sen borta tänderna, för jag åt ju godis...  Jag är så sjuukt trött...
Sweet dreams allihopaaaaaa!

Dagens låt: Macys day parade - Green day

Whats the consolation prize?
Economy size dreams of hope
Give me something that I need
Satisfaction guarantee
'Cause I'm thinking 'bout a brand new hope
The one I've never known
And where it goes
And I'm thinkin' 'bout the only road
The one I've never known
And where it goes
And I'm thinkin' 'bout a brand new hope
The one I've never known
'Cause now I know it's all that I wanted
2011-05-13 @ 22:14:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0