b betyg

Tjenna!

Har inte gjort något inlägg på 2 dagar. Shame on me..

Tisdags var iallafall rätt tråkig. Jag slutade tidigt, så det var nice iaf. Sen på kvällen gick jag en låååååång runda i snabbt tempo med B. Sen kollade jag DH!

Onsdag, sovmorgon, träna på crossen, samhälle, fysik och vett och etikett. På fysiken fick vi resultaten på fysikprovet. Det som hade gått bättre än jag trodde.........well well... Jag fick IG. Ja. Mitt första IG.... På slutprovet i fysik. Jag blev så arg o ledsen, men samtidigt visste jag att det skulle komma.... Jag fick 8 poäng. Det är jättedåligt. Jag förstår inte.... jag använder fel formler bara... jag kan räkna med formlerna, men jag vet aldrig när jag ska använda vilken.... Men jag har klarat mig på dem andra proven.. så jag kommer att få G i betyg. Vilket är skönt, för jag slipper skriva omprov. Men fyfan. Ig. Man måste väl ha fått minst ett ig under sin gymnasietid, mitt blev på slutprovet i fysik b.
EFter vett o etikett, som förövrigt var rätt kul för man blev SÅÅÅÅ taggad på balen!! Sen gick jag till body shop och köpte Honey bronze till ansiktet så att jag inte ska se så blek ut.. Tar dove summer glow på kroppen för att  inte tappa miin bruna färg från turkiet.
Sen gick jag hem til mormor och pluggade med min kusins flickvän i 3,5 h. Väääldigt snällt av dem att ställa upp o hjälpa mig så mycket..! Uppskattar det verkligen. För läraren tar sig aldrig tid att förklara så jag förstår.. Så jag känner att jag lärde mig ngt nytt! Sen åt vi god mat som mormor lagat, o sen var mitt huvud tooomt! Kändes som det. Helt lealös i hjärnan typ.
Sen så ringde maxi o sa att mitt schema var klart! O jag ska dit o hämta det. Kalas!Tror jag hämtar det imorron innan skolan.
Sen kom jag hem o somnade som en stock.

Tog mig friheten att anta att vi inte hade engelska imorse, för läraren har varit sjuk. När jag kom till skolan så fick jag reda på att vi INTE hade haft engelska! Så jag gjorde rätt beslut för en gångs skull!
Svenskan var så onödig att det inte var sant, jag satt o jobbade med webbdesignen, sen efter mer än halva lektionen vlle han ha betygssnack. O all hans info fanns i datan, så alla vi fick gå ut ur klassrummet på led o vänta på vår tur... Han snackade i 10 min med dem han hann snacka med. S¨jag fick avbryta mitt arbete för att stå utanför klassrummet. Jag han inte snacka med han.. Så onödigt.
Sen fysik, kollade igenom provet, såg att jag verkligen hade fått ig. Sen mat. Åh vad irriterad jag var hela matrasten.. Sen matte och sen webbdesign. Webbdesignen går bra o jag är nästan klar med hemsidan, ska bara skriva en rapport också.
Sen åkte jag hem och tog ut min hungerirritation på min syster, hehe.. det bara blir så inte meningen. Sen hade vi äta så var vi båda glada igen!

Såg att jag fick Vg på hemtentan, så jag kan väl förvänta mig ett Vg i samhällskunskan. Vilket inte är dåligt va, men när man var SÅ nära mvg, så är dte lite surt. Hon sa att om jag fick MVG på en grej så kunde hon sätta mvg i betyget.... men nu har jag bara fått VG o VG+... det räcker ju inte...
PALLAR INTE ATT VAD JAG ÄN GÖR, HUR MYCKET JAG ÄN FÖRSÖKER.... SÅ ÄR DET ALDRIG TILLRÄCKLIGT!!!! Jag får panik. Blir så arg! Jag är så dålig känner jag då... F*ck it.

Ska nog snart ut och springa en runda. Treeena trena! Jag vill så gärna bli smal! Fick höra en en kopmis i klassen " Äger du inga jeans?" Hha.... inte kul. Jag har alltid thights eller jeansthigts på senare tid för att det är skönare. Jag har massor av jeans, men jag kommer knappt i hälften av dem längre. Sorgligt. Jag har inte provat nu på länge, s¨jag ska se på måndag eller tisdag om jag pallar ta på mig ett par. Jag trodde ite att det var någon som lade märke till det... Hoppas inet att dte är många fler som tänkt på det..

Ska lägga mig tidigt. Träna på crossen imorron bitti och dusha innan jag sticker till maxi o hämtar schemat o köper hårfärg. Sen skola, 2 lektioner. Sen sk ajag hem till B o hjälpa dem fixa sig till balen, sen sk ajag kanske på bio med några klasskompisar. Så ser min fredag ut. Helt ok, om allt går enligt planerna då.

Nu sk ajag göra massa viktiga saker. Bl.a skolarbete och springa o ringa viktigt samtal till maxi, säga att jag hämtar scemat imorron!

Börjar halv ett imorron, så jag hoppas att jag hinner en hel del på morgonen!

Dagens låt: Edge of Glory - Lady Gaga
2011-05-19 @ 18:36:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0