helloooo

hejhej

Igår var en jävla dag. Ursäkta. Morgonen var bra, sen blev jag lite sen till maxi, men jag hann handla hårfärg o sen kom jag till busshållplatsen 7 min innan bussen skulle gå. Men kom bussen efter 7 minuter? Najj. `Den kom inte alls.... i 40 min satt jag bänkad på en bäbk och väntade och väntade......... det var en annan bisschaufför där som hade paus o han tyckte det var förjvla dåligt! Och det tyckte jag med! Vi ringde till skånetrafiken o hamnade i telefonkö... men pallad einte vänta mer så jag la på. Tillslut kom nästa buss... så jag hoppade på den, kom en halvtimme försent till matten.... sen var det direkt till digitalt skapande. Ingen lunch = grinig. Plus att jag fick ingen hjälp på lektionen, och inget funkade... så jag blev så frustrerad. och läraren bara sket i mig kändes det som, tyckte väl jag var inkompetent o inte kunde göra något själv....

Sen efter skolan stack jag direkt till B o hjälpte B o en annan kompis att göa sig i ordning till deras bal! Åh jag vill också på baaaaal. Om 10 dagar är det min tur... Dem blev iallafall jättefina. Sen åkte jag hem o åt efterlängtad mat. Kycklingsouvlaki med pommes o tsatsiki. Jag åt lika mycket som pappa, haha. Var såå hungrig. Sen kollade jag på tv och åt godis o kände mig tjock. Sen somnade jag.

Idag har jag solat hela dagen! Åt tortillas och glass till lunch. Sen gick jag till B o pratade sen åkte vi bil. Hon vi körde runt till några städer o byar med musiken på högsta volym i hennes pappas lexus, haha o sen köpte hon glass o jag köpte läsk. Fast sen åt jag upp hennes glass för hon orkade inte... TJOCK. Kulkul.

Sen gick jag hem o åt frukt o en macka till kvällsmat. Nu sitter jag här i min ensamhet på en lördagskväll. Skönt att vara ensam hemma, men det är lördag o jag hade gärna hittat på ngt kuligt. Istället så passar jag  minmagsjuka hund. Men jag ska snart träna, sen duscha, sen ut med hunden o sen träffa en kompis o sen kolla film.
Hade sååååååååå gärna följt med B ut på utgång, men somsagt så kan jag inte idag av alla dagar. Menmen, det är bara en lördag. Det kommer fler helger!

Provade min klister bh. Det är något som inte stämmer, det ser sjukt komstigt ut, haha o så känns det lite obehagligt må jag säga.. Kanske har köpt fel storlek... well well.
O så hittade jag 30 turkiska lire här hemma... jag som trodde att jag växlat tillbaka alla lire... attans. Får växla tillbaka efter skolan en dag.. probably på måndag innan jag ska till tandläkaren, det är ändå på vägen.

Imorron ska jag övningsköra, springa, plugga och ngt  till som jag glömt atm...

Nu skajag treena. Ha en kul lördag alla!!!!

Dagens låt: Save the world - Swedish house mafia

Älskar SHM!!! Dem ä naaajs. Åh jag vill bara dansa!!!!!!
2011-05-21 @ 21:05:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0