sista sista sista....!

Hejsan.

Då var sista tisdagen i skolan över. Haha. Helt sjukt. Om en vecka är det baaaaaaaal, waaah! WIIE!

Jag var rätt arg en stund där igår, nu är jag inte det längre. Fick mvg i projektarbetet o det vägde upp det lite. Glaaad. Men jag är fortfarande så osäker på många av dem andra betygen... blir nog några fler starka vg..

Jag är klar med Engelskan, ska bara läsa igenom det en gång imorron innan jag lämnar in det. Och jaghar skrivit en bokresension på Om jagkunde drömma i svenskan. Orkade inte läsa en ny bok så jag skrev på den, hoppas att det blir bra. Och imorron har jag matte e provet, nervöös!! Jag hoppas att det går bra. Jag har pluggat mer till detta provet än vad jag har på dem förra! Och jag ska vara ordentlig, ifta är det slarvfel som jag får fel på..

Så det känns ändå rätt okej, o så blev jag klar med webbdesignen idag också.

Känns bra, känns great.

Btw så gkömde jag säga en klantig grej som hände i måndags, jag var på toa i skolan. Så stängde jag dörren o låste, sen slog jag en sjua, sen när jag skulle gå ut, så märkte jag att dörren var låst... men den var inte helt stängd.... då den hade stått lite på glänt........! TUR SOM ATTANS att ingen hade gått förbi o öppnat eller ngt. Hehe. Men det var rätt kul nu efteråt.

O mitt hår, jag färgade ju det i söndags, o jag må säga att jag blev nöjd! Nu är det mörkbrunt! Det blekta är borta, o man ser skillnad, jag var rädd att et skulle se precis likadant ut men det gjorde det inte.

Nu ska jag plugga MATTE! FÖR SISTA GÅNGEN. Matteprovet börjar kl 12.(nice med sovmorgon!) o varar till 16.00. Sen är det över! O då ska jag träffa en kompis o ta en fika o snacka en massa, ska bli kul!
O då kommer det vara en sååån lättnas att jag är klart emd metten. Sen är det bara en liten redovisning på torsdagen också, en dvd meny på fredagen, o en bokrecension.  Sen kan man andas ut o peppa bal o student för fulla muggar!! meheheh

Åh, stress. Måste plugga, heeeeeeeeej.

Dagens låt: Mr Saxobeat - Alexandra Stan
2011-05-24 @ 19:47:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0