snaaart

Så.
Då var torsdagen i skolan över, knappt innan den hann börja! Haha. Hade min redosvining på morgonen, det gick helt ok, fick vg på den. En kille hade en riiiktigt bra redovisning om kapitalism, vilken smart kille, så sjukt smart o så sjukt bra tal! Det var så rätt allt han sa liksom! Sen hade vi betygsnack o läraren var jättetrevlig, hon sa att det hade varit roligt att ha mig i hennes klass o gav mig massa tips som jag kanske kan ha nytta av i framtiden. hon kanske gör det med alla, jag tyckte det var trevligt iaf. Hon är en bra lärare, men hon skulle kunna vara mer energisk o göra arbetet roligare och samtidigt pusha eleverna till att jobba så att dem kan få ett bra betyg.

Sen lämnade jag bara tillbaka fysikboken (SKÖÖÖNT att bli av med den!! Den väger säkert 5 kg..) och miniräknaren som vi inte får köpa ut för en billig peng, som vi blev lovade i början av gymnasiet... O sen gick jag o några till in till rektorn för att klaga på vår inkompetenta svenskavikarie... han ger inte mvg till en enda...... Jag blir så arg på han. Han sabbar vår framtid...... typ.

Sen åkte jag hem. Imorron är det SISTA skoldagen! Ever! Eller på gymasiet. Sjuuukt. Så overkligt det känns... Men sköönt!  Haha fyfan, äntligen.

Imorron ska jag få tillbaka matteprovet(späääännande!) o lämna tillbaka matteboken, sen är jag av med alla böcker! Woho! Sen måste jag bli klar med DVDmenyn, sista chansen imorron. Jag konne rinte bli klar med den. O Jag blev inte nöjd med den. Men jag ska skriva en komplettering o skriva allt jag hade velat göra... men inte kunde eller hann. Hoppas att jag inet får ett alldeles för kasst betyg på den.. Hoppas ändå på mvg i den kursen. Har fått mvg och vg på allt! Hoppas.

Sen efter skolan är det valsträning. Sk ata med balskorna till skolan för att dansa.  Haha, det ska ändå bli kul! Sen på kvällen så ska vi några stycken hem till B för att grilla o förfesta o sen ska vi ut! Ska testa ett nytt ställe, wiie. Hoppas det blir kul!

Om en liten stund ska jag iväg till stan igen för att kolla på när en anann skola har bal, min kompis går där o jag lovade att åka dit o ta någonm bild. Ska bli kul o se hur det går till o hur alla ser ut i sina fina klänningar.

OOOH jag TAGGAR STUDENTEN O BALEN O ALLT KUL!!!!!!!! Pepp! På måndag ska hela klassen hem till vår mentor på lunch/fika, tisdag e balen , onsdag är jag trött, torsdag ska jag luncha med kompis sen släktkalas, fredag är det klasskampen... SÅ MYCKET ROLIGT PÅ SÅ KORT TID. Amazing!

Dagens låt: Genom Eld - Oskar Linnros
2011-05-26 @ 14:57:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0