HÄPPYYY

SISTA DAGEN I SKOLAN, DONE, FINITO!!!!!!!!!!!! AWESOME!!!! haahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Det är verkligen helt overkligt! Nu är det äntligen helg och nu börjar snart hela studenttjottahejjet! Det börjar på söndag kan ma säga kort o gott, då ska klassen till skolan o fixa alla lakanen till studenten! Wihoo!

Idag var en kort dag. Vi var 12 på skolan för ett möte med rektorn för att klaga på vår svenskalärare. Men han kom inte.. well well. jag pallar inte. Jag får vg i svesnka, läraren suger. Jag har gjort vad jag kunde. I'm OUT.
Sen gick jag till matten för att lämna boken o få betyget. "jag blev förvånad när jag rättade ditt prov, det gick ju bra, det  var ett klockrent mvg!" Jag bara: "WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!" typ. Det gjorde mig såååååååååå glad! Det kändes så bra när jag skrev det, men jag ville inte hoppas på för mycket! Åh jag får ett mvg i betyget! YES! Åh vad underbart! Glaaad! Väger lite upp för VG't i matte D. Askalas!

Sen gjorde jag klar, eller så klar som den kommer bli... min DvD meny. Den blev inet alls vad jag ville... men jag skrev en komplettering om vad som skulle varit med om datorn hade gjort som jag ville. Måste säga att skolans datorer är så fruktansvärt dåliga... Men det var nice att lämna in den SISTA uppgiften på gymnasiet. Helt amazing!

Sen var det valsträning. Jag hade tagit med mina balskor för att testa med dem. Det gick bra! Åh det var så kul, balen är nääära nu! Och guuuuuuuu vad H är HEEEEEET. Måste bara säga det. Mums på han. Men det är se men inte röra, och jag är närsynt så det är tyvärr inte så lätt att se han alltid. Han är way to snygg för mig. Jag hoppas att jag träffar han på balen så får jag en chans att prata med han. Har inte snackat med honom sen min 18års fest i januari... Det är sad.

JAg är gladgladglad. Känns lite som jag älskar mitt liv just nu! Nöjd! Niceeeeeee.

Och jag hade fina kläder på mig idag. Tyckte jag iallafall! Min favvo outfit om man säger så hihi.

Btw så såg jag betyget på min hemsida i Webbdesign nu, hon har inte kollat ordentligt, hon skriver i sin bedömning att vissa saker inte är med eller så att dem är fel.... men när jag kollar är dem där och dem funkar. SÅ jag skickade ett mail för att påpeka det. Jag tror inte att jag kommer få högra betyg i kursen, men jag kan iallafall på ett rättvist betyg på denna uppgiften o då ska hon minsann kolla ordentligt. Blir nog ett VG i den kursen skkulle jag tro, ett starkt där med.

Ikväll ska jag iväg till B för att grilla, sen ska vi nog ut. Men ut planerna är väldigt suddiga.. B o dem har en förmåga att ändra planerna titt som tätt o tar inte ngn hänsyn till vad jag tycker...  Men vi får la se hur det blir. Jga är glad i vilket fall! MVG I MATTE E. WHATS UP!?!?!?! ehehe.

Nu ska jag snart göra mig i ordning o bege mig till B. Ha det gött allaaaaaaa!

Dagens låt: One (your name) - Swedish House Mafia
FULLT ÖS!
2011-05-27 @ 18:18:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0