hektisk helg

Hejhej.

Jag är jättejättejätte trött. Även fast jag har tagit en powernap på 2 timmar idag.

I fredags så var vi ett litet gäng som grillade hos B o sedan stack vi ut i malmö. Vi ville testa något nytt så vi testade KB, trors de delade åsiker folk har om det. Jag tyckte dem negativa stämde bäst.... När vi kom dit vid 12 var det typ inga människor alls, och musiken sög.... Det kom mer människor, men musiken sög fortf. Den gick inte att dansa till eller sjunga med i. Stort minus. Jag frågade också DJn om han hade någon swedish house mafie, men ikke.
Kvällens plus var att jag träffade en kille från min engelska som kom fram o började prata med mig, jag tyckte det var sjukt trevligt. Dock var det då vi skulle gå precis då. Så vi hann inte snacka så länge, men ändå. Kul att han kände igen mig, vi har aldrig snackat innan. Haha.

På lördagen vaknade jag o B efter 5 h sömn, o då väckte vi dem andra... fast sen lät vi dem somna om.. Så vi kollade på Trassel, sjuuukt bra tyckte jag den var! Disney ♥ !! Sen gick vi till skogen o gick en runda, sen köpte vi bullar till frukost, sen åt vi frukost och sen städade vi lite efter gårdagen, sen gick jag hem för att göra mig i ordning o sen gick han tillbaka till B och då körde vi iväg till stan för B skulle göra ngt engelska prov o jag behövde shoppa. Hittade mors dag present, en sjukt fin sak från tgr. Ett pärlhalsband med ricktig pärla, önskapärlan tror jag den hette, och så köpte jag en body lotion. Nöjd med presenterna.
Sen åkte i hem till B igen, sen gick jag hem o så beställde vi mat, sen sprang jag snabbt ut o mötte en kompis o bytade lite kläder med varandra o sen åkte jag o pappa o hämtade maten, sen pt vi. Jag åt kycklingenchiladas. Fy in i hellskotta vad starkt det var!Det brann på min tunga typ..
Sen gorde jag mig i ordning o sen gick jag i ösregn till B o sen körde vi till stan för ytterligare en utekväll. Vi var tvugna att ah EN lyckad utekväll denna helg. Haha. Fast vi var bakis o trötta.. Vi har alanya vanan inne så det var bara att köra, haha.

Det blev en lyckad kväll, seg i början. Men sen var det dansdansdans! Det stället vi stack till blir det alltid lyckat tycker jag.

Vi sov I B's mormors lägenhet, i ca 5 timmar då med, tog bussen hem o kom hem till mig vid 2. Då var det första jag gjorde var i ge mamma presenterna o sen tog jag en powernap i 2 timmar. Sen bakade jag o mamma kakor som vi ska frysa in o som ska serveras på studenten!

Sen åt jag mat o nu sitter jag här vid datorn o disskuterar med klassen hur vi ska göra med lakanen... INGEN har köpt färg, ALLA tar för givet att någon annan tar med sig lakan o nu vill vissa ändra planerna om att ses på skolgården.... Stick with the plan säger jag bara. O jag är nog den enda som kommer ta med mig ett lakan känns det som.... Såå. Vi får se hur det blir. Tänk så dyker inte någon upp på skolan ens, så e det bara jag o mitt lakan där... 

Har varit en hektisk helg säger jag bara. O jag är SÅ trött. O jag är så GLAD. Life is good. BAL PÅ TOSDAG, WAAAH! Hihi. 

Ser redan fram emot att lägga mig och sova riktoggt GOTT inatt! Men det får vänta tills lakanen är klara...

Imorron har jag ingen skola! Utan hela klassen ska hem till vår mentor och fika. Ska bli trevligt!

Dagens låt: Jag kommer - Veronica Maggio
2011-05-29 @ 18:18:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0