Life is, ja, life is goood!

Idag är en sådan dag då livet lekeeeeeeeer!

Hej btw!

Vädret är hääärligt! Jag vaknade tidigt, åt en bra frukost, chillade lite o sen tränade jag på crossen, sen duschade jag och fixade mig lite sen blev jag hämtad av en klasskompis så åkte vi till vår mentor för att fika! Det var jättemysigt och kul! Jag älskar min klass! Vi målade lakanen då också, vilket var rätt skönt att vi inte gjorde det igår! jag hade varit som en levande död då. haha.

Det blev 3 fina lakan! Och hela klassen var så glaaaad o pepp på BALEN IMORRON!!! Galet! O STUDENTEN NÄSTA VECKA!!!

Hur galet är inte det?! Vill bara skrika!

Sen åkte jag hem o då kollade jag mailen. Har fått mail från min coola lärare i digitalt skapande. Hon skriver att jag har fått MVG!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAA! Och så en liten personlig touch på slutet. Hon skrev bl.a. "Ibland var jag orolig för datorerna då det såg ut som att du skulle smälla till skärmen." Haha underbar lärare och JA jag hatade dem sega datorerna. Lite kul att hon skrev det, då hon aldrig har kommenterat det i skolan. Sen skrev hon andra bra o snälla saker o lycka till i framtiden typ.

Sen åt jag, sen handlade jag o pappa alkohol till studenten! ehe 
Sen testade jag mitt balsmink på halva ansiktet, för att se om det verkligen blev någon märkbar skillnad. Det blev det. Jag blev jättenöjd faktiskt. Kollade på en tutorial på youtube igen. Good stuff. Imorron gäller det bara att jag får till det lika bra, fast på båda ögonen!

Helt sjukt galet att det är imorron! Jag kan inte fatta det! Det ska bli så fruktansvärt kul! Och jag hopas verkligen att det blir en fantastisk upplevelse! Jag har bara en studentbal i mitt liv, o snälla, låt den bli bra säger jag bara.
Fast det är lite inställning okcså, så jag ska ha den mest positiva inställning någonsin o vara så optimistisk jag kan. För det blir ju vad man gör det till!

Jag hoppas också att jag känner mig fin imorron, för en gång skull liksom. En askungen.

En liten downer för imorron är att min pappa kanske inte kommer o ser mig när jag ska gå på röda mattan.... Hoppas verkligen att han hinner komma!

Nu ska jag ringa min baldejt o bestämma lite grejs för imorron! Ha det gött!

Det blir kaaaaaanske ett inlägg imorron innan balen, då jag har dötid mellan halv 3 o halv 5 typ..  Kankse kolla på en film under tiden. Askungen kanske, o taggar balen!!!!!!!

Bild från wikipedia.

Det är så svårt att komma på en ny dagens låt då jag inte kan lyssna mer på spotify denna månaden.............. Så det får bli en random, men passande.

Dagens låt: Happy girl - Bubbles 
2011-05-30 @ 20:49:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0