uppdatering....

Hejsan.

Som jag har sagt de senaste inläggen, guu vad kass jag är på att uppdatera.. Menmen

 3 månader kvart till jul. Bara så man har koll liksom.

Har inte hänt så jättemycket, har mest jobbat. Jobbet har både bra och inte lika bra dagar, igår var en rätt bra idag. Det beror på vilka man jobbar med, och om man träffar någon rolig i affären, det lyser alltid upp dagen lite.

Och folk på jobbet tror att dte är något mellan mig och en kille på jobet, men vi är bara kompisar, har hört på omvägar att han gillar mig.. men jag gilla rinte han på det sättet. Igår satt vi i sofan på rasten o hade värsta deeptalket, det var trevligt, gillar att jag kan snacka så med han, men ne han är inte min typ. Jag är väl lite kräsen på den punkten tror jag, men det finns några saker en kille måste ha för att va min typ. 1. Fina ögon, inte intetsägande ögon, utan man ska verkligen kunna druknka i ögonen, o blicken ska vara intense. Det är smarrigt. 2. Muskler, jag älskar sportiga killar. 3. Attidyd, det är gulligt när en kille är blyg ibland, men jag gillar också när han har lite attityd och självförtroende, det är smexigt. 4. Såklart så måste han ha en personlighet! Måste ha humor och inte vara en tråkig soffpotatis. 5. Måste ha en känslig, gullig sida också. Men inte för tofflig.
Har jag för höga krav kanske? Nee. Men jag letar inte efter någon, eller analyserar alla jag träffar för att se om han har allt det. Det märker man. Rätt snabbt.

Det är en aning lite störigt om folk tror att vi är ett thing, speciellt om han själv tror det. Då blir det massa drama o känslor. I onödan. Jag är bara vänlig, jag är lika vänlig mot alla. Jag förstår om man kan undra lite, för jag är väädlig snäll, o jag har inget emot att sitta nära i soffan o kramas lite o så. Men det är bara för att jag uppskatar dem som vänne ro jag vill visa hur mycket jag tycker om dem typ. Men dte är bara sån jag är. O jag hoppas att dem lär sig det.

Wellwell. Handbollen. Yes, jag tränar igen o jag har börjat gilla tränaren. Var lite skeptisk först. "ey du målvakten, ni målvakter gör inget.. sppring 5 varv! Jag räknar!" eeeeeeeeh. okej var mina första tankar. Men han var nog bara nervös o så första gången, nu är han mer chill o han har en väldig förståelse för spelet o jag tror han kan tillföra något till vårt lag. Det är synd att vi är så få bara.. Men guud vad glad jag är över att vi faktiskt har ett lag! Jag har verkligen saknat det såå.

Och inte nog med att jag tränar handboll igen, jag har även börjat på gymmet igen! Wiho! Tränar body pump. Så jäkla jobbigt, men åh vad jag ska bli stark! Har mer motivation nu än någonsin! Jag ska bli fit! Beach 2012 here I come! O det är kul för jag har en kompis som också tränar flitigt så vi tränar tillsammans.

Och så är jag ute o springer lite då och då! Det börjar bli mörkt o då är det inte jättekul att springa själv i skogen på kvällarna.. Så jag försöker att springa runt i byn när jag har tid om dagarna.

Och jag är inte jätteonyttig! Tvärtom nästan. Jag är rätt duktig faktiskt! Har inte vågat väga mig än. Men dte är inte vikten som är viktigast!

Och jag har skaffat linser! Dem är lite kluriga att sätta in, kom försent till jobbet en gång.. hehe. Men jag börjar att få kläm på det. Dock valde jag dem biligaste, så dem känns lite torra då o då. Men guuud vad härligt det är att se! Jag kan se allas ansikten, även när dem är mer än 1 m borty o allt är bara så klart! Inte suddigt! Det är jättehärligt! När man väl har börjat använda linser är det så svårt att vara utan för då lir allt så mycket suddigare än någonsin känns det som. Linser ftw!

Idag ska jag springa, färga håret hade jag tänkt, mahogny, är rädd för att dte ska bli rött.. men det ska bli spännande. Sen ska jag jobba mellan 12-16, utan rast..öh. Sen ska jag ham o städa sen ska vi ha gäster! Trevligt!

Imorron ska hela släkten ut och äta! För mormor fyller 80 år så det ska firas! Hela släken har  gått ihop till en present så att mormor o morfar ska få en weekend på ett fint ställe. Så då fick jag uppgiften att göra en presentation.. eller vad mans ka säga. Skriva det på ett papper. Så valde jag att skriva en dikt, som jag blev rätt nöjd med. Here it goes.
Grattis på 80 årsdagen
Dagen på man inte ska vara tom i magen.
En weekend på .............. med mat i stora lass
och service i första klass
så att du både kan njuta och festa
för du förtjänar det bästa!  

Hon förtjänar verkligen det bästa, hon är den bästa mormorn eveer! Det ska bli trevligt!

Ska även passa på att säga att jag har sett friends with benefits, det var en bra film! Och Awkward på mtv är braaa! Och snart börjar desperate houswives!!!!!!!! SISTA säsongen! Det är synd att det är på tisdagar mellan 21 o 22, för då tränar jag handboll. SÅ sjukt surt. Men jagfår spela in det varje gång dåå. Måste se det!

Nu ska jag träna! Hej och hå!

Dagens låt: Walk - Foo fighters

2011-09-24 @ 10:56:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0