qwicked

Tjena!

Hemma från london! Så här kommer ett snabbt inlägg!


Det var en trevlig resa. Fint väder för det mesta, massa mat, shopping och musikal. Denna gången såg vi Wicked, som var så GALET bra! Jag älskade den! Vilken mäktig musik och vilka starka röster och ohhhhhhhhh vad bra den var! Jag gillade den. Det sista numret i akt 1 gav mig rysningar. Om ni funderar på att se den, gör det!


Måndag 10.00 jobbade jag, i kassan för första gången. Första gången var sådär må jag säga.. alla koder till alla olika frukter o sånt är inte kul.. Men man lär sig. Sen jobbade jag på hälsa o skönhet mellan 15-20.

Tisdag, dvs idaag. Det första jag får höra är " inte bra" Jag kom vissta försent.. jag stämplade in i tid, men tydligen ska man vara där tidigare...... BRA att någon har sagt det innan. .. menmen, jag vet ju det till nästa gång iaf.
Det gick bättre idag, o dte var roligare. Kunde snacka med tjejen som hjälpte mig o det var trevligt, o sen lärde jag känner fler människor som jobbar i kassan. Och folk har har hört att jag har börjat i kassan så i fika rummet kommer dem o frågar roliga frågor o driver o skojjar med mig.. men det är kul. Det är det faktiskt! Jag tycker att dem är så härliga allihopa!!!!! Jag är så glad att jag har trevliga kollegor! Dem gör att jobbet blir så mycket roligare. Och jag är glad att jag känner att jag kommer överens med alla där. Finns faktiskt ingen som jag är på kant med.
Ska jobba i kassan imorron med. Fast då börjar jag inte förren klockan 15.00, ska jobba till 22.15 för jag ska få vara med o stänga butiken. Ska bli skönt med sovmorgon!

Inte mycket mer att säga eller skriva. Ska träna handboll ikväll, hoppas att det blir bättre denna gången. Dte var kul förra gången med, för åh vad jag har saknat det, o det var så kul att vara tillbaka i den gamla hallen med mina gamla lagkamrater.. Men den nya tränaren är lite, ja vi får se. Jag vet inte vad jag tycker än, för han är bara så annorlunda från vad jag o dem andra i laget är vana vid. .  Men det blir säkert bra!

Hade tänkt att bli riktigt nyttig nu. Men änsålänge har det inte funkat, bjuds på för mycket godsaker hela tiden o jag kan verkligen inte säga nej... det är hemskt.

Nu ska jag träna lite, innan jag ska iväg på handbollsträningen. Hur ambitiöst är inte det. Haaaaaaaaaj

Btw en kul grej som stod i aftonbladet, för en som gillar green day dvs. hehe.
http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article13578601.ab

Dagens låt: Defying Gravity - Wicked
Ruuuuskigt bra!
2011-09-06 @ 19:28:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0