ljusnar

Hehej!

Alla papper är fixade! Dock ej postade än. Måste vänta tills Bs pappa har fixat någpn grej först, o han är iväg på skidsemester nu, så det får vänta tills nästa vecka.
Har tagit en mental paus från college grejet ett tag nu, har inte orkar leta stipendier eller tänka mer på det.. Men varje dag så längtar jag o hoppas att det kommer gå vägen. Jag tror att det kan bli fabulööst!
Ska nog ta tag i att börja skriva stipendieansökan. Det är iaf något. Sen ska jag kolla film, passa kanin och jobba. Jobba kväll igen...
Dte är fredag idag, men jag ska jobba imorron cokså så det är väl inget speciellt med fredag... Och visst ja, det har varit sportlov också... Men nee, inte i arbetslivet.

Veckan som gått har jag inte gjort jättemycket. Mest jobbat, börjat träna lite igen. Hemma och själv då, har inte tid för gymmet. Vissa dagar har jag krängt som attans, medan vissa  har jag inte haft någon aptit alls nästan, som igår, då åt jag bara frukost och sen frukt, blev inte hungrig... knasigt.

Och det är typ vår nu! Det är ljust o nästan lite varmt! Nästan 10 PLUSgrader och sol! Härligt. Igår sprang jag en runda o det var nice! Hade man vinden i ryggen och solen i ansiktet var det riktigt varmt! Kände för att åka roller med hunden, men hon var inte hemma så det kunde jag inte. Kasnke på lördag efter jobb eller på söndag.
Förhoppningsvis ska vi försöka komma iväg någon dag till typ vallåsen och åka skidor, om där är ngon snö. har inte åkt på 2 år, så det hade varit kul! O jag tycker det är så mysigt med matsäck och varm oboy och sånt.. Mihii.

Och en sak som glädjer mig jättemycket! Green day! Dem lägger upp nya saker o klipp nästan varje dag. Dem jobbar i studion och man blir så glad o förväntansfull !!!! ÅH, längtar till nya albumet och hopefully en turne!!!!! FFörhoppningsvis så hinner dem komma till sverige innan jag åker, eller så får dem vänta att komma till sverige tills jag är hemma o hälsar på, eller så kanske jag kan se dem i USA. Hade varit kul att se dem både i usa och sverige. Meeeeeeeen så var det då dehär med pengar........

Ska nog kolla lite film nu.

Tjarrå.

Dagens låt: Viva la vida - Coldplay
2012-02-24 @ 11:16:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0