klättra på

Tjennaaaa!

 

Känner mig väldigt munter just nu. Är fortfarande förkyld, men är ledig idag efter att ha jobbat stängning både lördag och söndag. Så idag har jag bara chillat, kollat film och fyllt i collegepapper!! Kommer kännas som en lättnad när dem papprena är ivägskickade! SÅ är det första stooora steget emot collegedrömmen gjort! Långt ifrån allt, men det första! Imorron ska jag och B till läkaren för att göra ett TBS test, för tuberkulos, vilket man måste ha gjort för att få söka. Så det blir ingen sovmorgon där, o sen direkt iväg från sjukhuset till jobbet o jobba i 9h. Looking forward to it... Förhoppningsvis går läkarbesöket fort o jag hinner med en buss så jag hinner i tid till jobbet.

I fredags var jag ju på deejt, igen. Andra dejten med denna killen. Åt mat hos han o sen åkte vi in till stan o såg sherlock holmes på bio. Allt gick jöttebra, maten var god, han är jätterar, filmen var bra, efteråt kör han hem mig. Jöttebra va. Bara ett problem. Jag känner absolut ingenting för honom. Inget kärleksrelaterat. Bara vän liksom.. Han frågade vad jag skulle göra på alla hjärtans dag.. Har aldrig någonsin blivit utbjuden på alla hjärtans dag så det var smickrande, men det känns fel att spendera en sån dag med han när jag inte gillar han på edt viset. Så får förklara för han innan den dagen. Hinner inte träffa han innan fö rjag jobbar heeeeeela tiden känns det som. Ska inte klaga, de e bra med jobb, o jag gillar mitt jobb. Det är att jag jobbar när alla andra är lediga som kan va lite jobbigt ibland. Men dte är väl en sån period just nu, blir väl mer ledigt sen. wellwell.

Känns iallafall bra med collegepapprena. Snaart klart! 

 I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it,
Every step I'm taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down but
No I'm not breaking
I may not know it
But these are the moments that
I'm gonna remember most yeah
Just gotta keep going
And I, I gotta be strong
Just keep pushing on

De e lite kämpigt med stipendierna. Men jag försöker o försöker. Blir less när det inte går som man vill. Men OJ vad jag vill och jag ska göra allt i min fakt för att få ett som kan göra det ekonomiskt möjligt för att min dröm ska bli sann. Åh vad jag längtar.
Är medveten och lite rädd för att det kanske inte alls blir som jag tänkt mig när jag är där. Men om jag inte åker kommer jag att ångra det i resten av mitt liv. Det känns rätt med college.

Har en massa kommande utgifter denna månaden... Har precis fått lön(även fast jag blev besviken på att det inte alls var lika mycket som jag hoppats på..) så jag har råd, de e inga problem. Thats life. Men oh vad jag hatar att ha massa utgifter!

Nu ska jag äta. Ska göra pannkakor, mums!

Dagens låt: The Climb - Miley Cyrus

2012-02-06 @ 16:45:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0