komsikomsi!

Hej.

Tänkte bara säga att jag har sån fruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuktansvärd, asså verkligen olidligt fruktansvärd längtan efter green day. Låter fånigt kanske, ja. Men OJOJOJOJOJ vad jag saknar dem. Behöver en green day konsert att se fram emot. Sett massa live klipp o BIAB o saknar det som fasen.  
Buhuuu. Åh vad jag önskar att dem kan komma hit snart. Men att få se dem i sverige innan(om det nu bli av) jag åker till usa lär inte hända. Det vore om dem skulle komma under sommaren då jag (förhoppningsvis) är hemma i sverige igen.

åååååårhåååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhh. ♥♥♥

 

O sen längtar jag till sommaren. Sitter o kollar på resor. Lite inne på teneriffa, men vi får la se. Men åh vad man längtar bort från detta pissväder. Regn-blåst-snöblandat regn-kallt vädret. Blöörk.

Bara en massa längtan o förhoppningar. Dags att komma nert på jorden igen.

Jobb imorrron. Och så ska jag träna. Är duktig med träningen atm. Beach 2012!! yeeeah buddy!

Idag var jag också duktig. Tränade. Och gick till bibblan o lånade bok om stipendier. Stora fondboken. Och OM den var stor. Det var nog den största boken på bibblan.. nu har jag att göra ikväll.. Hoppas jag hittar något bra!

Slänger in en bild till bara för jag saknar dem så mycket. Åh. ÅHHHHHHHH. Skulle offra min vänstra arm för att se dem igen snart, eller iaf få höra något nytt... NÅGOOOT!


Längst fram stod jag. Ska va längst fram nästa gång med...

Dagens låt: Burnout - Green day
Det blev en green day låt, supriiise.
Första gången jag hörde burnout var på ullevi, så varje gång jag hör den nu så tas jag tillbaka till ullevi. ♥

Nä nu måste jag sluta skriva. Börjar bli fjantigt med alla hjärtan och ÅHH och sånt...
Hejdå.

2012-01-09 @ 20:41:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0